۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85558601
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری شکارچیان غیرمجاز یک سرتشی در پلدختر

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۷
کد خبر: 85558601
دستگیری شکارچیان غیرمجاز یک سرتشی در پلدختر

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار یک سرتشی در پلدختر کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان علی سالاروند روز دوشنبه اظهار داشت: یک گروه شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک سرتشی در سطح حوزه شهرستان پلدختر کرده‌ بودند توسط نیروی‌های یگان حفاظت محیط زیست و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: این گروه شکارچی که از استان‌های همجوار بودند اقدام به شکار غیر مجاز یک سرتشی در سطح شهرستان پلدختر کرده بودند، با هوشیاری پرسنل نیروی انتظامی و محیط بانان شهرستان پلدختر دستگیر و علاوه بر لاشه کشف شده، ۲ قبضه اسلحه و سایر ادوات شکار از آن‌ها کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه تخلف برای متخلفین، پرونده‌ قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند.

سالاروند با قدردانی از هوشیاری و عملکرد خوب نیروی انتظامی پلدختر و محیط‌بانان این شهرستان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: ۲۸۰ متخلف زیست محیطی امسال در این استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست استان سال گذشته ۹۹۲ پرونده تخلفاتی تشکیل شد که بیش از ۱۸ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال ضرر و زیان به محیط زیست استان وارد شد.

سالاروند اظهار داشت: چهار میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال میزان ضرر و زیان وارده تخلفات زیست محیطی در سطح استان بوده که تاکنون از این میزان یک میلیارد و ۴۲ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال وصول و مابقی نیز در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha