۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85577050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۱
کد خبر: 85577050
متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: متخلف زیست محیطی از طریق رصد فضای مجازی در شهرستان خرم آباد شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان، محمد صالحی روز شنبه اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد، با رصد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، یک نفر متخلف زیست محیطی را که اقدام به زنده‌ گیری حیات وحش در سطح شهرستان خرم‌آباد کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات کامل و شناسایی متخلف زیست محیطی، با کسب مجوزهای قانونی این متخلف که اقدام به زنده‌ گیری حیات وحش در مناطق شهرستان خرم آباد و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.

صالحی گفت: مطابق مواد قانونی شکار و صید، ارتکاب به عمل فوق جرم است ، به همین دلیل پرونده قضایی این متخلف تشکیل و به همراه مستندات، برای ادامه رسیدگی به جرم ارتکابی، به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان با رصد شکار و صید در تمام نقاط استان با هرگونه اقدام غیر قانونی بطور قاطع و طبق قانون برخورد خواهد کرد و از هموطنان عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشابه با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha