تاثیر ایرنا در توسعه و پیشرفت گلستان مشهود است

گرگان- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: خبرنگاران در اطلاع‌رسانی پیشرفت و توسعه کشور نقش زیادی دارند و تاثیر آنان به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی در توسعه و پیشرفت گلستان مشهود است.

جمال اسدی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان گلستان در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در دوران انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس همیشه در صحنه بودند و در راه تعالی انقلاب اسلامی جان عزیز خود را نثار کردند که نمونه الگوی خدمت هستند.

وی گفت: نقش خبرنگاران در پیشرفت گلستان برکسی پوشیده نیست و همواره نقش پررنگی در اطلاع‌رسانی دستاوردها در حوزه های مختلف دارند.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha