ایرنا در شفاف‌سازی و رفع گلوگاه‌های فساد، یاور مسوولان گلستان است

گرگان- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با گرامیداشت هفته خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در شفاف‌سازی و رفع گلوگاه‌های فساد همراه مردم و یاور مسوولان استان است.

به گزارش ایرنا، روح‌الله صلبی روز دوشنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی گلستان اظهار کرد: خبرنگاران در حیطه‌های مختلف از جمله شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی وظایف و رسالت‌های بسیار مهم و سنگینی بر عهده دارند.

وی به جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و افزود: با تحریم‌های دشمن و جنگ اقتصادی فشار زیادی به جمهوری اسلامی وارد شد و تمامی کشورهای متخاصم در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند که خبرنگاران به‌عنوان جهادگران جنگ اقتصادی در امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه نقش به‌سزایی داشتند.

صلبی به عقب‌ماندگی تاریخی استان گلستان اشاره کرد و توضیح داد: رسانه‌ها در رفع این عقب‌ماندگی و توسعه و پیشرفت نقش به‌سزایی دارند.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha