۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85559872
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دریافت جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی کالا در قهاوند

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه سه میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان قهاوند، محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مرضیه یونسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق کالا شامل یک هزار و ۹۵ عدد انواع اسباب بازی ، ۱۱۹ دستگاه ساعت دیجیتالی، ۱۹۵ دستگاه خوشبو کننده هوا، ۱۴۹ دستگاه شست‌وشوی پای حیوانات، ۱۷۹ دستگاه رطوبت ساز، ۸۰۰ عدد تمیز کننده خودکار، ۵۸۷ عدد آینه نقطه کور خودرو به ارزش ۲ میلیارد و۷۵۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی و نحوه کشف، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متخلف را برای خودرو حامل کالای قاچاق به پرداخت ۹۵۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره ، این جریمه را دریافت کرد.

وی از بازدید شبانه از فروشگاه های زنجیره ای در همدان خبر داد و گفت: این بازدید به همراه رئیس شعبه پنجم بدوی و کارشناس مرکز بهداشت همدان از فروشگاه های زنجیره ای در همدان انجام شد.

وی ادامه داد: در این بازدید که به صورت سرزده و در ساعات اولیه شب به عمل آمد از فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر بازدید و به بررسی تخلفات و نظارت برقیمت و کیفیت کالاها پرداخته و در یک فروشگاه از عرضه تعداد ۱۲ هزار قوطی کنسرو ماهی به ظن فاسد بودن جلوگیری و برای آزمایش تحویل کارشناس مرکز بهداشت شد.

تاوان سنگین قاچاق لوازم کشاورزی در ملایر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت ۲ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد.

سعید کریمی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر به پرونده قاچاق کالا شامل ۱۶ دستگاه علف زن و ۳۵ عدد انواع لوازم یدکی سم پاش رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد. کریمی

کریمی افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف محموله کالا قاچاق از یک خودرو وانت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha