زائران اربعین چهارمحال و بختیاری از مرزهای شلمچه و چذابه تردد کنند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: برای تردد زائران استان برای راهپیمایی اربعین ۲ مرز شلمچه و چذابه تعیین شده است و تاکید می‌شود زائران استان به مرزهای دیگر مراجعه نکنند.

سعید محمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای مهلت ثبت‌نام برای راهپیمایی اربعین تا ۱۶ مرداد ۱۰ هزار و ۲۹۲ در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹ هزار و ۴۸۸ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی ادامه داد: زائران استان در قالب هفت هزار و ۷۰۸ گروه به راهپیمایی اربعین اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای زیارت اربعین بنا به نظر ستاد اربعین است تصریح کرد: با این وجود توصیه می‌شود زائران ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

محمدی یادآور شد: آمارهای موجود حاکی از آن است که امسال استقبال مردم استان از زیارت اربعین نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که قصد خروج از مرزهای کشور به قصد زیارت اربعین را دارند باید گذرنامه معتبر ارائه دهند اظهار داشت: افرادی که گذرنامه آنها اعتبار ندارد نسبت به تمدید آن اقدام کنند در غیر این صورت از سفر آنها جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی اربعین سالروز شهادت سید و سالار شهیدان همه ساله در ایام اربعین از سمت نجف اشرف تا کربلا با حضور میلیونی زائران و عزاداری حسینی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha