۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85565488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲هزار و ۶۴۳ گذرنامه در چهارمحال و بختیاری صادر شد

۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶
کد خبر: 85565488
۱۲هزار و ۶۴۳ گذرنامه در چهارمحال و بختیاری صادر شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۴۳ گذرنامه برای زائرین استان جهت شرکت پیاده‌روی اربعین سید و سالار شهیدان صادر شده است.

سردار حسین امجدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال صدور گذرنامه برای اربعین از طریق مراجعه حضوری به اداره گذرنامه و یا دفاتر پلیس ۱۰+ و همچنین سامانه "پلیس من" امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای اداره گذرنامه در ۲ شیفت‌کاری گفت: پیش‌بینی می‌شود تا مراسم روز اربعین حسینی ۲۰ هزار گذرنامه برای زائرین عتبات عالیات در استان صادر شود.

به گفته وی، زائرین ۱۰ روز قبل از تاریخ سفر برای دریافت گذرنامه اقدام کنند و با توجه به اینکه امسال تمدید گذرنامه وجود ندارد اگر اعتبار گذرنامه‌ کمتر از ۶ ماه باشد، باید برای تعویض آن اقدام شود.

وی افزود: زائران اگر گذرنامه با اعتبار کمتر از ۶ ماه دارند، به هیچ وجه به مرزها مراجعه نکنند چون امکان خروج برای آنان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، همه ساله جمعیت چند میلیونی از سراسر جهان در ایام سالروز اربعین شهادت سید و سالار شهیدان به عراق عزیمت می‌کنند و مسیر نجف تا کربلا را به صورت پیاده طی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha