تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از اجرای حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزاد سازی یک هکتار از اراضی کشاورزی دراسلامشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا علیزاده روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و در جهت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، ۵ قطعه ساخت وساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بناهای غیرمجاز با دستور مقام قضائی در اسلامشهر تخریب و یک هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی افزود: در این عملیات که مسئولان اداره جهاد کشاورزی و نمایندگان امور اراضی در کنار عوامل انتظامی حضور داشتند، با حکم مراجع قضائی یک هکتار از اراضی کشاورزی به باغ ویلا و چهار دیواری تغییر کاربری داده شده بود؛ آزادسازی و تخریب شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۲فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت:مأموران کلانتری ۱۸ باغستان با انجام اقدامات پلیسی در سطح حوزه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل اعتراف نمود.

افزایش ۹ درصدی رضایتمندی شهروندان از پلیس غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تماس بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۹۷ در ۴ ماه گذشته گفت: میزان رضایمندی شهروندان از پلیس غرب استان تهران ۹ درصد افزایش داشته است.

سردار کیومرث عزیزی اظهارداشت: کلیه تلاش ها و فعالیت های مجموعه انتظامی بایستی منجر به کسب رضایتمندی شهروندان شود و عموم مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۷، هرگونه تقدیر، انتقاد و شکایت از عملکرد کارکنان انتظامی را اعلام کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به رسیدگی موضوعات اعلامی شهروندان در سامانه ۱۹۷ و حل مساله در همان محل وقوع، بیان داشت: در ۴ ماه گذشته بیش از ۷هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با ۱۹۷ واصل شده که نسبت به مدت مشابه ۲۲ درصد افزایش داشته است .

سردار عزیزی ادامه داد: علاوه بر تماس های یاد شده بیش از ۷هزار تماس شهروندان توسط کارشناسان مورد پاسخگویی و راهنمایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به افزایش ۹ درصدی رضایتمندی شهروندان از عملکرد انتظامی غرب استان تهران در ۴ ماه گذشته، اظهار داشت: گشت فوریتی ۱۹۷ به صورت شبانه روزی فعال و آماده بررسی اخبار فوریتی می باشد.

دستگیری ۵۱ نفر خرده فروش مواد مخدر در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا در گفت و گو با اعلام این خبر گفت: طی دو هفته گذشته درسطح شهرستان بهارستان طرح امنیت محله محور به اجرا درآمدکه موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

وی افزود:در این عملیات تعداد۵۱نفر خرده فروش موادمخدر ، توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha