بیمه دی به ۸۰ هزار نفر در استان کرمانشاه خدمات ارائه می‌دهد

کرمانشاه - ایرنا- مدیر بیمه دی استان کرمانشاه با اعلام اینکه ۸۰ هزار نفر از مردم این استان از خدمات این بیمه بهره‌مند هستند، گفت: از این تعداد ۶۰ هزار نفر بیمه شده مربوط به افراد زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امید باوندپور روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و به خصوص شهید خبرنگار «محمود صارمی» افزود: در حال حاضر بیمه دی در استان کرمانشاه با ۲۶۸ مرکز درمانی قرارداد همکاری دارد و اسناد هزینه ای این مراکز را تا خردادماه تسویه کرده که اقدام بی سابقه ای است.

وی با بیان اینکه بیمه دی در اغلب شهرستان های استان کرمانشاه شعبه دارد، گفت: اکنون خدمات بیمه دی در استان کرمانشاه توسط ۴۳ نماینده و ۱۱ کارگزاری به بیمه شدگان ارائه می شود.

مدیر بیمه دی استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه خدمات به صورت آنلاین به بیمه شدگان ارائه می شود، گفت: کارشناس خسارت سیار هم در بیمه دی تعریف شده و از این طریق هم به بیمه شدگان خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

باوندپور، تقویت زیرساخت های فناوری و ارتباطاتی را از اولویت های بیمه دی در استان کرمانشاه دانست و اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به بیمه شدگان و رفاه حال آنان تقویت و ارتقا زیرساخت های فناوری را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم خدمات را به صورت غیرحضوری و آنلاین ارائه کنیم.

وی تصریح کرد که ما با استفاده از همه ظرفیت ها به دنبال کسب رضایت مندی بیمه شدگان هستیم و در این راه از همه توان خود نیز استفاده می کنیم.

مدیر بیمه دی استان کرمانشاه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در مورد گلایه برخی از جانبازان استان در ارتباط با عدم بازپرداخت کامل هزینه های درمانی جامعه ایثارگران توسط بیمه دی باتوجه به صراحت قانونی آن گفت: این گلایه جامعه ایثارگران قابل قبول و به جا است اما تمام بیمه ها از جمله بیمه دی براساس تعرفه مصوب هیات وزیران و به تناسب قراردادی که نهادهای ذیربط با ما منعقد می کنند خدمات ارائه می دهیم و این نقص باید در دستگاه مرجع برطرف شود.

بیمه دی به ۸۰ هزار نفر در استان کرمانشاه خدمات ارائه می‌دهد

باوندپور توضیح داد که در برخی از استانها از جمله کرمانشاه هزینه های دریافتی از بیمه شدگان بالا است و در این صورت درصد افزایش مشمول پرداخت بیمه نمی شود و بیمه ها نمی توانند این مازاد را زیرپوشش ببرند و این گلایه و نارضایتی از اینجا شروع می شود که باید توسط دستگاه های ذیربط این موضوع برطرف شود.

وی همچنین به آغاز رویداد اربعین اشاره کرد و گفت: بیمه دی اقدام به صدور بیمه نامه درمان انفرادی برای زائران اربعین می کند و آماده ارائه خدمات بیمه ای به این افراد هستیم.

مدیر بیمه دی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش یکی از نیازهای امروز صنعت بیمه را ترویج فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف مردم دانست و از رسانه ها و خبرنگاران خواست در این حوزه به صنعت بیمه کمک کنند چرا که این صنعت برای اغلب مردم ناشناخته است.

باوندپور با اشاره به اینکه در سطح کشور در حوزه برخورداری مردم از بیمه و ضریب نفوذ آن در جامعه از برنامه ششم توسعه عقب هستیم، گفت: ضریب نفوذ بیمه در استان کرمانشاه نیز پایین تر از میانگین کشوری است و از این رو باید بر روی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این حوزه بیشتر کار کنیم.

وی از خبرنگاران و رسانه ها خواست علاوه بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه صنعت بیمه با تهیه گزارش های مستمر بر عملکرد شرکت های بیمه ای نیز نظارت داشته باشند تا مردم بهتر و بیشتر با عملکرد این شرکت ها آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha