دبیران قشمی در جشنواره استانی «نوآوری آموزش» اول شدند

قشم - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: چهار نفر از دبیران این شهرستان مرزی در هشتمین جشنواره «نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری» در مدارس دوره اول متوسطه هرمزگان، رتبه اول و دوم استانی را به‌دست آوردند.

حسین رنجبر گلشواری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این جشنواره در محور کارگاه کار و فناوری «آمنه تیزپا» از مدرسه نمونه حضرت خدیجه(س) و «نورالهدی اسلامی» از مدرسه فرهنگ شهر قشم رتبه اول استانی را کسب کردند.

دبیران قشمی در جشنواره استانی «نوآوری آموزش» اول شدند

وی ادامه داد: در محور آزمایشگاه علوم تجربی با تاکید بر سنجش عملکردی «خدیجه اسلامی» از مدرسه نمونه حضرت خدیجه(س) و «مهناز صادق زاده» از مدرسه مکتب الزهرا(س) نیز دوم استان شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: این جشنواره با هدف کیفیت بخشی به فرآیند آموزش و یادگیری با رویکرد نوآورانه و تلفیقی مبتنی بر برنامه درسی ملی در بین معلمان، تقویت هم افزایی و مشارکت حرفه ای معلمان در تدریس و تغییر رویکردهای حافظه محوری به مهارت، دست ورزی و پروژه در مدارس و میان دبیران برگزار شد.

دبیران قشمی در جشنواره استانی «نوآوری آموزش» اول شدند

رنجبر گلشواری اضافه کرد: در اجرا و برگزاری این جشنواره حدود ۳۱۵ تیم ۲ نفره از دبیران متوسطه اول استان هرمزگان نام نویسی کرده بودند که از این تعداد ۱۱۷ اثر در سامانه "الف تا" بارگذاری شد و برای داوری در اختیار داوران قرار گرفت.

وی یادآور شد، داوری این جشنواره روز سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در محل اداره فناوری و گروه های آموزشی متوسطه برگزار شد.

هشتمین مرحله استانی جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در مدارس دوره اول متوسطه، اواسط مردادماه جاری به همت گروه های آموزشی دوره اول متوسطه استان هرمزگان در محورهای ادبیات فارسی، پیام های آسمانی، ریاضی، زبان انگلیسی، عربی، علوم تجربی، فرهنگ و هنر، قرآن، کار و فناوری، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و کارگاه کار و فناوری در شهر بندرعباس برگزار شد و برگزیدگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha