شهر تهران با اثر انگشت خانواده رنگ می‌گیرد

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از خانواده به عنوان آیه الهی یاد و گفت: شهر ما با اثر انگشت خانواده رنگ می‌گیرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه اداره کل امورزنان و خانواده شهرداری تهران، مریم اردبیلی در مراسم رویداد «خانواده مانا» در برج میلاد اظهار کرد: تا یک ماه دیگر کمپ‌های ایده پردازی تهران خانواده با کمک خانواده‌های موثر پایتخت آغاز می‌شود.

وی افزود: در این رویداد چگونگی مسیر ایده پردازی، آشنایی با حوزه‌های مختلف جهت فعالیت و ایده پردازی، نحوه تشکیل تیم با خانواده‌های مرتبط در محله و روش ارسال ایده‌ها و چگونگی حمایت ها و بسیاری از موارد دیگر، ذیل مجموعه این رویداد به تمامی شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: «خانواده» بزرگترین ارزش، تولیدکننده ارزش و یک نهاد هویت بخش جدی است که خداوند به طور طبیعی و فطری این نعمت بزرگ را برای ما خلق کرده است؛ خانواده آیه الهی است و هر کدام از خانواده‌های شهر تهران نقطه‌های نورانی امیدبخش برای پایتخت هستند.

اردبیلی با بیان اینکه در ادامه مسیر این رویداد در کنار همه خانواده های پایتخت هستیم، تاکید کرد: عنصر عامل، موثر و کنشگر، خانواده‌های شهر تهران هستند.

وی با تقدیر و تشکر از شهردار تهران و نهاد نمایندگی ولی فقیه در برگزاری این رویداد، خطاب به شرکت کنندگان اظهار کرد: با شناخت شما شرکت کنندگان به گنجینه عظیم و موثری دست پیدا کرده‌ایم.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده همچنین گفت: عنصر موثر و عامل در این مسیر، شما شرکت کنندگان در این رویداد هستید و ما در کنار شما تسهیل گر، آماده کننده مسیر، خدمتگزار و همراه خواهیم بود؛ امیدوارم بتوانیم برای آینده نسل، با کمک خانواده‌ها شهر بهتری بسازیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به وجود موثر خانواده اضافه کرد: در آینده جهان ارزشمندترین گنجینه‌ای که می‌تواند تا هویت معنوی، دینی و ملی را درست شکل بدهد و ما را به سوی هویت بخشی موثر هدایت کند، حتما خانواده است.

وی ادامه داد: تنها حمایت‌های مالی از خانواده کافی نیست بلکه در کنار حمایت‌های شرکت‌ها، مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی باید باور داشته باشیم آن چیزی که موثر، اصیل و کارآمدتر از همه این موارد بوده وجود خانواده و ارتباط های خانواده محور در شهرمان است.

اردبیلی یادآور شد: مشاهده آثار شما در این رویداد که با سرانگشتان‌تان خلق شده است؛ به صورت نمادین نشان می‌دهد شهر ما با اثر انگشت خانواده رنگ می‌گیرد و زندگی، پویایی، اصالت، هویت و روح جدیدی را برای شهر به ارمغان می‌آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha