۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۳۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85561645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فارس جام قهرمانی مینی‌فوتبال جام پرچم را به خانه برد+فیلم

سنندج- ایرنا- فارس در مسابقات جام پرچم در بخش مینی‌فوتبال بانوان روستاییان کشور در سنندج، جام قهرمانی را به خانه برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دومین دوره مسابقات مینی فوتبال قهرمانی بانوان روستایی سراسر کشور با عنوان جام پرچم از روز شنبه ۱۳ مردادماه به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج آغاز به کار کرده بود که عصر چهارشنبه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

در این مسابقات تیم فارس اول شد، ایلام در جایگاه دوم ایستاد و خوزستان نیز به مقام سوم رضایت داد و جام اخلاق مسابقات به خراسان جنوبی رسید.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم به نمایندگی از استان های سراسر کشور و رقابت هشت گروه سه تیمی در مرحله مقدماتی در زمین ورزشی دانشگاه کردستان پیگیری شد.

تیم های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، کرمانشاه، فارس، اردبیل، ایلام و کردستان(الف) تیم‌های راه یافته به مرحله دوم بود و دیدار رده‌بندی بین خراسان جنوبی و خوزستان و دیدار نهایی بین فارس و ایلام برگزار شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، در مراسم پایانی این مسابقات اظهار کرد: دختران برخاسته از مراکز روستایی و عشایری کشور در رشته مینی فوتبال رقابت بسیار خوبی داشتند.

«مریم کاظمی پور» از میزبانی شایسته کردستان از این رقابت‌ها قدردانی کرد و گفت: نشست منطقه‌ای مسوولان توسعه ورزش بانوان کشور در سنندج طی روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی برای ارتقای سلامت دختران و بانوان کشور در اولویت است، برای کاروان کشورمان در بازی های المپیک آرزوی موفقیت کرد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دخترانی که آینده ساز ورزش کشور هستند و اوقات فراغت خود را به واسطه امر مهم ورزش غنی می‌کنند آینده ای روشن را رقم خواهند زد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: میزبانی کردستان از مسابقات جام پرچم نتیجه اعتماد وزارت ورزش جوانان بود که توانستیم با میزبانی شایسته این مسابقات را در بهترین سطح برگزار کنیم.

آمنه غلام ویسی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای زن غزه، اظهار کرد برگزاری این مسابقات در کمال امنیت نتیجه فداکاری و جانفشانی شهدایی است که با گذشتن از جان خود آسایش و رفاه را برای کشورمان رقم زدند.

وی با بیان اینکه جنایت علیه انسانیت در غزه در حال رقم خوردن است، ابراز امیدواری کرد روزی برسد که مردم بی‌دفاع غزه پیروزی خود را جشن بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha