۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85561691
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ساخت مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی ایذه پایان یافت

اهواز-ایرنا- معاون پروژه‌ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان گفت: عملیات اجرایی احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی شهرستان ایذه پایان یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان، مراد نیکبخش چهارشنبه شب در گفت وگویی بیان کرد: احداث این مخزن ۲۰هزار متری به درخواست سازمان آب و برق خوزستان و با نظارت شرکت پارس جویاب در شهرستان ایذه انجام شد.

وی اظهارکرد : این مخزن به ابعاد ۹۰ در ۵۵ متر در زمینی به وسعت پنج‌هزار متر مربع احداث و از نوع بتنی ساخته شده که عملیات ساخت آن شامل بیش از پنج هزار متر مکعب خاکبرداری در زمین سنگی و بیش از ۶هزار متر مکعب انواع بتن است.

وی بیان کرد: ساخت این مخزن بیش از ۵۵۰ تن میلگرد و آهن آلات به همراه کلیه شیرآلات و خطوط لوله ورودی و خروجی استفاده شده‌است.

معاون پروژه‌ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق‌آبی خوزستان گفت: این مخزن با تلاش و همت نیروهای شرکت تعمیرات و دستگاه نظارت و سازمان آب و برق خوزستان به عنوان کارفرما انجام و با برنامه زمانبندی کمتر از زمان تعیین شده اولیه، با سعی و تلاش مظاعف با توجه به شرایط تنش های آبی آماده بهره‌برداری آزمایشی است.

به گزارش ایرنا، احداث این مخزن مشکل عدم پیوستگی تامین آب شرب مردم شهرستان ایذه را تا حد بسیار زیادی مرتفع نموده و عدم قطعی آب و تامین آب شرب بصورت دائم را در پی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha