۳۵۰ آتش‌نشان پایتخت برای ارایه خدمات در اربعین اعزام شدند

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: امسال ۳۵۰ نفر آتش‌نشان به همراه ۵۱ دستگاه خودرو به مرزهای داخل و نقاط مشخص شده در کشور عراق برای خدمات‌رسانی در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، سیدجلال ملکی چهارشنبه در آیین بدرقه آتش‌نشانان خادم زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مراسم اربعین امسال افزود: آتش‌نشانان مانند سنوات گذشته در مکان‌های مشخص در طول مسیر اربعین حسینی مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: گروه شلمچه آتش‌نشانان تهران برای خدمات‌رسانی در مرز شلمچه از امروز ۱۷ مردادماه به این مرز اعزام شدند تا بتوانند در صورت حوادث احتمالی خدمات‌رسانی ویژه داشته باشند.

۳۵۰ آتش‌نشان پایتخت برای ارایه خدمات در اربعین اعزام می‌شوند

استقرار آتش‌نشانان تهران در ۱۴ نقطه

ملکی افزود: همچنین به مرور در روزهای آینده گروه‌های آتش‌نشان به مرزهای تعیین شده اعزام خواهند شد براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶ مرز شامل تمرچین، مهران، پل زائر در مهران، خسروی، شلمچه و چذابه برای ارایه خدمات آتش‌نشانان منظور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: همچنین ۶ نقطه در داخل کشور عراق و ۲ موکب بزرگ در مسیر نجف به کربلا آتش‌نشانان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در مجموع آتش‌نشانان در ۱۴ نقطه همراه با دیگر نهادهای مرتبط با شهرداری تهران در مراسم اربعین حسینی حضور دارند تا خدمات‌دهی مطلوب را به زائران ارایه دهند.

وی یادآور شد: آتش‌نشانان داخل مرزهای ایران در قالب ۲ گروه خدمات‌رسانی خواهند کرد اما آتش‌نشانان در کشور عراق در قالب یک گروه از ابتدا تا انتهای مراسم اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

ملکی ادامه داد: خودروهای آتش‌نشانی به همراه تجهیزات خنک‌کننده برای ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرزهای داخل کشور حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha