مشکلات خبرنگاران در حوزه مسکن و زمین پیگیری و حل می‌شود

چابهار - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: خبرنگار قشر زحمتکشی هستند و در طول سال پیگیر مطالبات و مشکلات مردم هستند و کمتر به حل مشکلات شخصی خودشان می پردازند بنابرابن مسوولان هر چه سریعتر مشکلات خبرنگاران را در حوزه مسکن و زمین پیگیری و حل کنند و در این باره فرمانداری هم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، جواد سپاهی در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهارکرد: فعال کردن خانه مطبوعات، معرفی خبرنگاران در شورای اداری، ایجاد تعاونی مسکن و حل مشکلات زمین و مسکن خبرنگاران و پیگیری مطالبات مردم از مهمترین موارد است که هر چه پیگیری شود.

وی بر برگزاری نشست خبری هر سه ماه یک بار تاکید کرد و افزود: اهمیت اطلاع رسانی و جهاد تبیین برای همه مهم وثابت شده است که خبرنگاران بازوی توانمند این رسالت بزرگ هستند.

فرماندار چابهار با اشاره به جهاد تبیین در ۲ سال گذشته، گفت: پرسشگری خصوصیت یک خبرنگار است و در این پرسشگری با توجه به اینکه حلقه واسط با مردم خبرنگاران هستند باید دقت کافی و وافی را داشته باشند.

وی ادامه داد: تریبون هایی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد باید با دادن امید به مردم و از یک طرف مطالبه گری در چارچوب قانون را به یک فرهنگ تبدیل کنیم.

سپاهی خاطر نشان کرد: کسی که ملبس به لباس خبر و خبرنگاری شد باید با فکری باز و زوایه دیدی متفاوت برای ساختن جامعه قدم بردارد.

مشکلات خبرنگاران در حوزه مسکن و زمین پیگیری و حل می‌شود

روشنگری و اطلاع رسانی مهترین رسالت یک خبرنگار

وی با اشاره به اینکه نقش خبرنگار در فضای مجازی و حقیقی قابل لمس و بسیار مهم بوده و نیاز است به یک خردجمعی که در یک برنامه زمانبندی مرتفع شود. خاطرنشان کرد: روشنگری، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی رسالتی است که خبرنگاران و روزنامه نگاران برای تحرک جامعه برگزیده اند.

فرماندار چابهار افزود: خبرنگاران در واقع مدافع حقوق مردم و تصویرگر روایات زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه هستند و جایگاه آنان در شفاف سازی مسائل و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در مسیر رشد و توسعه غیرقابل انکار است.

وی ادامه داد: ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و روز شهادت ، شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام و جایگاه مردان و زنانی است که دفاع از حقوق عمومی مردم و تنویر افکار عمومی جامعه در جهت نیل به اهداف توسعه را در پیشانی اقدامات خود قرار داده اند.

سپاهی تصریح کرد: روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و اطلاع رسانی شهرستان که در خبرگزاری ها، رسانه های مکتوب، دیجیتال و در شبکه های مجازی وظیفه آگاهی بخشی را بر عهده دارند، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم چابهار بتواند با حمایت‌های خبرنگاران حرکت در مسیر آبادانی و پیشرفت جامعه را با سرعت بیشتری طی کند.

مشکلات خبرنگاران در حوزه مسکن و زمین پیگیری و حل می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha