واقفان خراسان رضوی در کربلا موکب برپا می‌کنند

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبر: 85562197
واقفان خراسان رضوی در کربلا موکب برپا می‌کنند

مشهد-ایرنا- مدیر کل اوقات و امور خیریه خراسان رضوی گفت: واقفان و خیران این استان یک کاروان تدارکاتی برای برپایی موکب امام رضا (ع) در ایام اربعین به کربلا معلی اعزام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب امام رضا(ع) در شهر کربلا با یک دستگاه نانوایی سیار به ظرفیت روزانه چهار هزار قرص نان، یک دستگاه کارخانه تولید یخ با ظرفیت تولید ۲۰۰ قالب به همراه آب معدنی جهت همه مواکب اطراف مستقر می شود.

 

وی ادامه داد: موکب با خدمت‌رسانی زائران خواهر و برادر با استعداد هر شبانه روز یک هزار و ۲۰۰ نفر جهت اسکان و پذیرایی سه هزار و ۶۰۰ نفر در سه وعده صبحانه، ناهار و شام میزبانی خواهد کرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به خدمات فرهنگی تبلیغی و درمانی به زائران اظهار کرد: ۳۰ مبلغ خواهر و برادر در جمع زائران فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی انجام خواهند داد، همچنین ۱۰۰ خادم افتخاری در بخش های آشپزخانه، پذیرایی، خدمات و عمومی ارائه خدمت خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: ۲ دستگاه مولد برق با توجه به کمبود برق و دستگاه تصفیه آب در موکب مستقر می‌شود.
احمدزاده با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم خدمت شایسته به زائرین اربعین ارائه دهیم، عنوان کرد: ملزومات و تجهیزات این موکب با ۱۰ دستگاه تریلر و خاور به کربلا منتقل می شود و این موکب به مدت ۱۰ روز منتهی به اربعین حسینی در کربلا معلی به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha