۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸
کد خبر: 85562407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره ۱۳ شهید مدافع حرم ملارد برگزار شد

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸
کد خبر: 85562407
یادواره ۱۳ شهید مدافع حرم ملارد برگزار شد

ملارد - ایرنا - یادواره ۱۳ شهید مدافع حرم شهرستان ملارد با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای شهر ملارد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد عصر پنجشنبه در آیین یادواره ۱۳ شهید مدافع حرم شهرستان ملارد به ضرورت امام شناسی در هر عصری اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم به خوبی امام زمان خویش را شناخته و با یقین پای اعتقادات خود محکم ایستادند.

سید مصطفی مومنی افزود: فقط دعا برای فرج امام زمان (عج) کافی نیست و باید به وظیفه خود که مقدمه سازی برای ظهور است نیز کاری بکنیم که شهدای مدافع حرم در این باره نیز با نثار جان شیرین خود پیش قراول شدند.
مومنی تصریح کرد: شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم جا پای شهدای کربلا گذاشته و امام شناسی و عمل براساس مرام امام را به زیبایی به منصه ظهور رساندند.
سخنران این مراسم در ادامه به پیاده روی اربعین نیز اشاره کرده و گفت: اگر این پیاده روی منجر به تقویت امام شناسی و مقدمه ای برای تمدن سازی ظهور نباشد صرفا در حد یک حرکت نمادین باقی می ماند.
معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج ملارد در ادامه علاقه به دنیا، حرص و ولع، اسراف، روی گردان شدن از حق و در نهایت مبارزه با حق را از عواملی دانست که باعث می شود مردم از امام خود غافل شده و از شناخت آن مانند همان اتفاقی که در نهضت عاشورا برای کوفیان پیش آمد باز بمانند.
به گفته مومنی امروزه مسئله فلسطین ادامه خون شهدای مدافع حرم است زیرا شعار ما در دفاع مقدس این بود راه قدس از کربلا می گذرد.
معاون فرمانده سپاه ملارد خاطر نشان کرد: مساله فلسطین، مردم غزه و جبهه مقاومت به عنوان مقدمات ظهور نباید فراموش شود و شهدای مدافع حرم با خون خود گفتمان مهدویت و ظهور را زنده تر کردند.

یادواره ۱۳ شهید مدافع حرم ملارد برگزار شد
بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای مدافع حرم، توسط فرماندار شهرستان ملارد، رییس بنیاد شهید و جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha