۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85562409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان :شهید رئیسی مدیریت مبتنی بر پیشرفت و عدالت را ترویج داد

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مسیر مدیریت مبتنی بر پیشرفت و عدالت را در کشور ترویج داد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی در دانشگاه بوعلی‌سینا، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه عدالت‌ محور، یکی از شعارهای اصلی دولت شهید آیت‌الله دکتر رئیسی بود.

وی ادامه داد: همانطور که زندگی با برکت شهید رییسی منشاء خیر بود، شهادت ایشان نیز باعث وحدت و همدلی بیشتر شد.

استاندار همدان تاکید کرد: حوزه علم و دانش، با راهبری رییس‌جمهور شهید و مدیریت وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه محتوایی، کیفیت و کمیت بودند.

وی یادآور شد: اتصال دانشکده شیمی و علوم نفت به وزارت نفت با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم دانشکده مهندسی، خوابگاه‌های دخترانه دانشجویی مرحوم دباغ، افتتاح دانشگاه D۸، مرکز شتابدهی کندو، آزمایشگاه‌های شیمی و دامپزشکی و فاز اول مجموعه فرهنگی و علمی شهید رییسی، با راهبری وزیر محترم علوم از جمله اقداماتی است که در استان همدان به سرانجام رسید.

قاسمی فرزاد بیان کرد: طرح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی در دانشگاه بوعلی‌سینا سال‌ها بلاتکلیف بود که با عزم و اراده وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و پیگیری‌های جدی استان و رییس دانشگاه بوعلی‌سینا به سرانجام رسید.

فاز اول مجمتع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی در ۲ سالن اجلاس با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۹۰ نفره در مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ متر و با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha