۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85562852
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استفاده از نیروهای متخصص در دولت چهاردهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است

گرگان- ایرنا- امام جمعه موقت گرگان گفت: استفاده از نیروهای متخصص و جوان در دولت چهاردهم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به رییس جمهور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای انسانی در همه عرصه‌ها مورد توجه رییس جمهور در انتخاب اعضای هیات دولت و مدیران ارشد بخش‌های مختلف قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در کشور نیروهای متخصص و تحصیلکرده زیادی داریم که به مدارج بالایی هم رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای جبران کمبودها و حل مشکلات جامعه باید این نیروها با توجه به تخصصان در حوزه‌های تخصصی خود مورد استفاده قرار بگیرند.

امام جمعه موقت گرگان همچنین به ترور شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: این اقدام که توسط عوامل موساد و رژیم صهیونیستی در ایران انجام شد به شدت محکوم است.

لیوانی افزود: صهیونیست‌ها تلاش دارند ایران را در حفاظت از مهمانان خارجی خود ضعیف و ناتوان جلوه دهند اما انتظار داریم مسوولان عوامل این اقدام تروریستی و نیروهای وابسته به موساد را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: این برخورد باید به نفع مردم، نظام و انقلاب اسلامی باشد تا جمهوری اسلامی ایران در دنیا سربلند باشد اما نباید اقدامی انجام شود تا بهانه دست دشمن دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha