نماینده ولی‌فقیه در گلستان: شهادت «اسماعیل هنیه» باعث تقویت مقاومت اسلامی می‌شود

گرگان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: دشمنان ما بدانند حادثه شهادت «اسماعیل هنیه» اگرچه برای ما فاجعه و مصیبت است، اما برای جبهه مقاومت و مسلمین ضربه نیست و باعث تقویت مقاومت اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با محکوم کردن به شهادت رساندن رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس در تهران، اظهار کرد: شنیدن این خبر در ساعات اولیه صبح امروز در حد بسیار بالایی موجب تاثر و اندوه شد.

وی بیان کرد: ما نیروهای شایسته‌ای را در میان امت اسلامی از دست می‌دهیم، اما به فرموده امام خمینی (ره) این شهادت باعث تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان ما بدانند این حادثه اگرچه برای ما فاجعه و مصیبت است اما برای جبهه مقاومت و مسلمین ضربه نیست و باعث تقویت آن خواهد شد.

همچنین براساس این گزارش دفتر حضرت آیت‌الله نورمفیدی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی اعلام کرد: در سحرگاه دیشب شهادت مجاهد خستگی ناپذیر عرصه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی‌ موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: ترور ناجوانمردانه شهید هنیه ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید که ثابت کرد صهیونیست با شهید کردن مبارزان غیور آرمان مقدس فلسطین، دستانی بسته در مقابل مشت‌های آهنین مردم مظلوم و غیور فلسطین دارد.

این پیام می‌افزاید: با تسلیت به محضر مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، ملت سرافراز فلسطین و جنبش حماس و همه جریان‌های مقاومت، خواستار برخورد قاطع با جنایتکاران رژیم صهیونسیتی به عنوان حق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

در این پیام عنوان شد: بی شک، راه آن مجاهد نستوه برای آزادی فلسطین و تاسیس دولت فلسطینی، توسط دیگر رهبران و رزمندگان محور مقاومت ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا و مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد امروز چهارشنبه در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha