ترور شهید هنیه نشانه شکست رژیم صهیونیستی در میدان مبارزه است

گرگان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ترور شهید «اسماعیل هنیه» و دیگر فرماندهان ارشد جبهه حماس و مقاومت نشانه شکست رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در میدان مبارزه مستقیم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌لاسلام محمدزمان قربانی در جمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار کرد: اقدامات تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی نشانه درماندگی این رژیم است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که دوران غلبه ارزش‌های اسلامی بر ظلم و ظالمان است، بیان کرد: مقاومت مردم ایران اسلامی قبل از انقلاب و سپس در دوران جنگ تحمیلی و ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی در برابر انواع دسیسه و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان از جمله آمریکا و متحدانش به یک الگو برای کشورهای مسلمان و مردم آزادی‌خواه جهان از جمله فلسطین و غزه تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جهان فعلی با شرایط موجود که همه نگاه‌ها سمت غزه و جنایات رژیم صهیونیستی است، مردم غزه پرچمدار مقاومت هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ریخته شدن خون یک فلسطینی در ایران، یک ایرانی یا افغانستانی در سوریه برای دفاع از حرم آل الله در سوریه، یک یمنی در سرزمین خود برای دفاع از ملت فلسطین و غزه در واقع رسیدن به سخنان امام راحل (ره) مبنی بر این که جنگ ما جنگ عقیده‌ها است و این جنگ مرز جغرافیایی ندارد، است.

وی ادامه داد: مقاومت ۴۵ ساله ملت ایران در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان و خون‌های ریخته شده در این مسیر نشان می‌دهد که ما در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم.

وی یادآور شد: ایستادن ما سبب بیداری مردم مسلمان جهان و حتی غیرمسلمان در سرزمین‌هایی که دولت‌های‌شان از رژیم ساختگی، سفاک، غاصب، جعلی و کودک‌کش صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کنند، شده است.

وی در ادامه به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برخی از وظایف این شورا بیان کرد: وظیفه و شعار اصلی این نهاد تبدیل کردن ایمان مردم به عمل صالح با بسترسازی و ایجاد فضای لازم همچون راهپیمایی‌های روز قدس، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و ۹ دی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha