نام‌نویسی خادمی زوار پاکستانی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان - ایرنا - مسوول کمیته مرکزی خادمان شهدا سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از آغاز نام‌نویسی خادمی شهدا، ویژه خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی حضرت سیدالشهدا (ع)، در ایام اربعین ۱۴۴۶ خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید روح‌الله سجادی‌فر روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین ۱۴۴۶ و ورود زوار پاکستانی حضرت سیدالشهدا(ع) به کشور ایران از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان، نام‌نویسی خادمی شهدا ویژه خدمت‌رسانی به این زوار در استان انجام می‌شود.

وی افزود: داوطلبان برادر و خواهر می‌توانند با مراجعه به سایت خادمان شهدا به نشانی khademin.rahnoor.ir ثبت‌نام اولیه را انجام داده و برای فعال شدن پرونده و هماهنگی، با شماره ۰۹۱۹۷۲۳۶۵۳۳ تماس حاصل کنند.

مسوول کمیته مرکزی خادمان شهدا سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: خادمان شهدا رسمی برادر و خواهر استان هم می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سایت خادمان‌ شهدا به نشانی khademin.rahnoor.ir باتوجه به بازه‌های زمانی اعلام شده در سایت، برای خدمت‌رسانی به زوار، درخواست حضور خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه دوره‌های خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی حضرت سیدالشهدا(ع) در سیستان و بلوچستان از ۲۰ مردادماه سالجاری آغاز خواهد شد، بیان کرد: مواکب مربوط به خادمان شهدا در سه نقطه استان شامل یادمان شهید گمنام مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی زاهدان، یادمان شهید گمنام دانشگاه ولایت ایرانشهر و یادمان شهید گمنام منطقه آزاد چابهار مستقر خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید روح‌الله سجادی‌فر گفت: خادمین شهدا و داوطلبان خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی، می‌توانند در زمینه‌های رسانه، پشتیبانی، فرهنگی و خادم عمومی نیز فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: خادمان شهدا و داوطلبان جدید می‌توانند با مراجعه به کانال رسمی کمیته مرکزی خادمان شهدا سیستان و بلوچستان در پیام‌رسان‌های ایتا و سروش به نشانی khademinekoolebar_sb@، آخرین اطلاعیه‌ها و خبرهای مربوط به فعالیت خادمان شهدا را مشاهده‌ کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha