۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85563497
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار همدان: ساماندهی مسیر گنجنامه نیازمند اعتبارات ملی است

همدان-ایرنا- فرماندار همدان گفت: ساماندهی مسیر گنجنامه و رفع مشکلات ترافیکی آن نیازمند اعتبارات ملی است که در این رابطه باید از ظرفیت نمایندگان همدان در مجلس استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مخفی روز شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان اینکه فضای فکری و اجتماعی همدان به نحوی شکل گرفته که افکار عمومی مردم همدان منتظر یک جهش توسعه ای هستند اظهار کرد: همدان در حوزه های مختلف از نعمت‌های خدادادی چشمگیری برخوردار است و اگر همتی شکل بگیرد و متمرکز بر مسایل اصلی شهرستان شویم اتفاقات سازنده ای رخ می دهد.

وی ادامه داد: پروژه های محرکی در سطح شهرستان وجود دارد که کار در آنها آغاز شده و اگر با همت بیشتر ادامه پیدا کند شاهد این خواهیم بود که شهرستان در مسیر توسعه حرکت پر شتاب تری بگیرد و توقعات به حقی که در اذهان است جامعه عمل پوشیده شود.

فرماندار همدان گفت: مساله ایستگاه راه آهن همدان و راه دسترسی به آن که مورد توجه نمایندگان مجلس است و از پیگیری های آنها قدردانی دارم که باید سریعتر شکل بگیرد.

مخفی افزود: راه آهن همدان_ملایر، چهار بانده شدن مسیر همدان_علیصدر، مسیر گردشگری امامزاده محسن، مسیر گردشگری پارک جنگلی سد اکباتان و فرودگاه همدان که در حال راه اندازی است در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در بحث توسعه گلخانه ها، اجرای طرح الگوی کشت و فضاهای ورزشی، اتفاقات راه گشایی رخ داده و نیاز به شتاب بیشتری است.

فرماندار همدان با بیان اینکه شکل گیری ۳۰ مورد پروژه بزرگ در دست اقدام، افق و چشم انداز خوبی برای توسعه شهرستان ترسیم می کند گفت: در بحث بهداشت و درمان که مکمل گردشگری است، افتتاح بیمارستان اکباتان، احداث بیمارستان هزار تخت خوابه با همت حاج بابایی در توسعه استان نقش بی بدیل دارد.

مخفی خطاب به نمایندگان مجلس با اشاره به اینکه ترافیک شهر همدان تبدیل به پاشنه آشیل شهر شده است افزود: در شورای ترافیک شهر همدان و استان تصمیم های مُسکن وار برای این مساله اخذ می شود و موضوع ترافیک بر سایر مزیت های شهر و استان سایه افکنده است که باید حل مساله ترافیک در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بحث حمل و نقل عمومی و حمل و نقل‌های جدید نیز دچار مشکل هستیم اظهار کرد: خبر خوب احداث تراموا برای شهر همدان اتفاق مبارکی است و در بحث زیر گذرها، روگذرها و تقاطع های غیر همسطح در شهر همدان نیاز به همت کاری داریم تا رخ دهد.

مخفی ادامه داد: فرمانداری با همکاران در سطوح مدیریتی استان در مسیر توسعه و کار هم پیمان است که براساس تکلیف عمل کند، در دولت شهید رییسی همکاران تمام تلاش خود را به کار بستند و در دولت وفاق ملی نیز به کمک رییس جمهور خواهیم رفت و آنچه که به عنوان کارگزار نظام بر ما تکلیف است با بالاترین عزم به تعهد خود عمل کنیم تا توسعه شهر برای مردم همدان که شایسته بهترین خدمات هستند رخ دهد.

مخفی افزود: در شهرستان همدان طی یکسال و نیم گذشته که در این سمت خدمتگزار مردم هستم تلاش بر این شد که براساس شرح وظایف و جایگاه حاکمیتی فرمانداری هیچ حوزه ای مورد غفلت واقع نشود و در هر جایی که راهبری و رصد فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و بالا دستی نیاز است حضور موثر داشته است.

وی ادامه داد: شهرستان همدان با توجه به قرار گرفتن در چهار راه غرب کشور از سطح امنیت در سطح مطلوبی است و از اعضای شورای تامین شهرستان قدردانی دارم.

این مقام مسوول گفت: فرمانداری همدان در مساله توجه به برگزاری کارگروه‌ها و شوراهای تخصصی در سال ۱۴۰۲ براساس ارزیابی وزارت کشور رتبه عالی را کسب کرد، شورای تامین استان فعال و پویا است و در شورای آموزش و پرورش نیز رتبه برتر کشور را کسب کردیم.

مخفی افزود: بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی، فضایی که در شهر شکل گرفته فضای کار و تلاش و هم افزایی است و باید از این فرصت و از ظرفیت نمایندگان که در سطح کشور اعتبار بالایی دارند بهره ببریم.

وی با بیان اینکه دوری از حواشی، عدم سیاه نمایی و توجه به خدمات ارزشمند در سطح شهرستان در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: دلسوزی و حضور نماینده ولی فقیه در استان که با وسعت دید به مسائل می نگرد و حمایت‌های استاندار که اعتماد خوبی به مجموعه مدیریتی شهرستان دارد فرصتی برای توسعه همدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha