طرح‌های اولویت‌دار حوزه سلامت مشهد ۵۸ درصد پیشرفت دارد

مشهد- ایرنا- مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۱ طرح اولویت‌دار در حال اجرای این دانشگاه، به طور میانگین ۵۸ درصد پیشرفت داشته است.

مهندس علی رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با زیربنای بیش از ۱۲۶ هزار متر مربع در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه توسعه و تقویت زیرساخت های بهداشتی خراسان رضوی از سیاست‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، ادامه داد: ۲۳ طرح از این ۴۱ پروژه اولویت‌دار مربوط به پروژه‌های بهداشتی با زیر بنای بیش از ۱۱ هزار مترمربع است.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بقیه طرح های اولویت‌دار حوزه سلامت مربوط به بخش‌های درمانی، پژوهشی و عمرانی است.

رحیمی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه علوم پزشکی مشهد محسوب می‌شود و امیدواریم همزمان با هفته دولت این طرح ها به بهره‌برداری برسد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha