۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85563896
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مینودشت: امیدآفرینی، مهمترین رسالت خبرنگاران است

گنبدکاووس- ایرنا - فرماندار مینودشت با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: اخبار و مطالبی که با تلاش شبانه‌روزی این قشر تهیه و منتشر می‌شود باید در جامعه و بین مردم و مدیران امیدآفرینی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز دیلم‌کتولی روز شنبه در نشست خبری به مناسب روز خبرنگار افزود: فعالان حوزه رسانه باید در کنار بیان مطالبات مردم به مسئولان، خدمات مدیران و دولت را هم به مردم منتقل کنند.

وی اضافه کرد: بیان متقابل مطالبات مردم به مدیران و اقدامات و انتظارات مدیران به مردم علاوه بر به ایجاد، تقویت روحیه و انگیزه خدمت در مدیران به امیدآفرینی در جامعه‌ هم کمک زیادی می‌کند.

دیلم کتولی ادامه داد: خبرنگاران به سبب ارتباط با مدیران و مردم، با مسائل، مشکلات و کمبودها آشنایی دارد و باید با درنظر گرفتن این واقعیت ها، تلاش صورت گرفته مدیران و نیز مصالح و منافع ملی و منطقه‌ای به تهیه و انتشار اخبار اقدام کنند.

فرماندار مینودشت همچنین با تاکید بر ضرورت اقناع مردم توسط خبرنگاران گفت: برای رفع تنش آبی مینودشت سه حلقه چاه آب حفر و وارد شبکه آبرسانی شهرستان شد اما به سبب فرسوده بودن شبکه و هدررفت آب، این مشکل رفع نشد.

دیلم کتولی افزود: خبرنگاران با آگاهی نسبت به این موضوع و دیگر موضوعات مشابه و نیز تلاش های صورت گرفته توسط مدیران باید نسبت به اقناع مردم اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نشست با خبرنگاران، اضافه کرد: سخنان دکتر پزشکیان در آن نشست و نیز مواضع شفاف ایشان در پیگیری مطالبات و دغدغه‌های مردم قابل تقدیر است.

شهردار مینودشت هم در این جلسه با تبریک روز خبرنگار و ابراز رضایت از عملکرد آنها گفت: فعالان رسانه این شهرستان در کمال صداقت و امانتداری نسبت به انتشار اخبار اقدام کردند.

زین‌العابدین یزدی افزود: بیان متقابل مطالبات مردم به مدیران و انتقال عملکرد مدیران به مردم به رفع مشکلات شهری و توسعه و آبادانی آن کمک می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مینودشت هم در این نشست به اهمیت حرفه خبرنگاری در آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باتوجه به استعدادی که در این رشته دارند با آگاهی بخشی صحیح جهت تنویر افکار عمومی استفاده کنند.

فاطمه اسدالله‌پور افزود: خبرنگاران با انتقال صحیح مطالبات مردم بدون غرض ورزی و گرایشات سیاسی به گره گشایی از مشکلات آنها کمک کنند.

شهرستان مینودشت حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha