مینودشت میزبان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گلستان و مازندران

گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده سپاه مینودشت از برگزاری همایش رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس ۲ استان گلستان و مازندران به میزبانی این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مصلی نمازجمعه محمد رسول الله (ص) مینودشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی و رزمی با ۱۰ غرفه، سخنرانی یکی از سرداران سپاه، مداحی و تجلیل از رزمندگان شاخص و خانواده معظم شاهد بخشی از برنامه های این همایش بزرگ است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اضافه‌ کرد: در این هفته ۲۸۰ برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت و برخی دستگاه های فرهنگی شهرستان برگزار خواهد شد.

حسینی، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از بانوان ایثارگر و پیشکسوت و نشست‌های بصیرتی، توزیع بسته‌های نوشت‌افزار، بزرگداشت روز سرباز، ویزیت رایگان پزشکی و نیز رژه خودرویی را از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مینودشت برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مینودشت همچنین با قدردانی از تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، بیان کرد: فعالیت رسانه‌ای یک جهاد مقدس است.

حسینی بابیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ و دلاور مردی مردان بزرگ این سرزمین است، برلزوم اطلاع رسانی بیشتر رشادت‌های شهیدان، رزمندگان، ایثارگران به جامعه تاکید کرد و افزود: امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهیدان است ضمن اینکه موفقیت های ایران اسلامی در چند دهه گذشته با روحیه جهادی و بسیجی آن دوران رقم خورده است.

شهرستان مینودشت حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha