مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور: این نهاد رویکردی تحولی و تخصصی دارد

شیراز - ایرنا - مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بسیج دانشجویی رویکردی تحولی دارد و مسئله محوری و نقش آفرینی تخصصی را اساس برنامه‌های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی قاسمی،شنبه در جمع دانشجویان اظهار کرد: بسیج دانشجویی با رویکرد تحولی خود، اقدامات متعددی در حوزه‌های گفتمان سازی و مطالبه گری، فرهنگ‌سازی، پژوهش و فناوری، کادرسازی و عملیات جهادی در درون و بیرون دانشگاه اجرا کرده است.

وی افزود: در عرصه پژوهش و فناوری نیاز به حرکت های سازمان یافته، عظیم و هدف دار هست تا به شکل استراتژیک مسائل کشور حل شود.

قاسمی ادامه داد: دانشجویان بسیجی باید با عمل به رسالت های فردی و اجتماعی خد، در مرحله ساختن دولت و کشور اسلامی به عنوان زیربنای ساختن تمدن اسلامی، نقش موثری ایفا کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تلاش برای تحقق دانشگاه اسلامی و توجه به معرفی و تحقق همه جانبه آن براساس فرمایشات امامین انقلاب از آرمان های بسیج دانشجویی است.

وی گفت: بسیج دانشجویی می‌تواند با یک برنامه مشخص، بسیج امکانات خود و برخورداری از مدیران و نیروهای جوان، متعهد، متدین، تکلیف مدار و خلاق به صیانت از صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق دانشگاه اسلامی کمک کند.

قاسمی اضافه کرد: یکی از زمینه های قدرتمند بسیج دانشجویی شکوفاسازی ذهن جوانان دانشجو برای گام های بلند پیشرفت صنعتی و اقتصادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha