۳۶۰ تیم دانشجویی فارس در پیاده‌روی اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

شیراز – ایرنا – مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به برپایی پویش در مدار حبیب از سوی دانشجویان فارس گفت: ۳۶۰ تیم دانشجویی از فارس با حضور در پیاده روی اربعین و بهره‌مندی از زیارت، به ارائه خدمت به زائران حسینی و تبادل فرهنگ خدمت‌رسانی فرهنگی، پزشکی و طب سنتی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس توانا، شنبه در آیین رونمایی از پوستر پویش « در مدار حبیب » اظهار کرد: این پویش با هدف ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در پیاده‌روی اربعین در پرتو محبت اهل بیت(ع) شکل گرفته و ارائه خدمت اجتماعی، مادی و معنوی به زائران اربعین و فرهنگ سازی عمومی را دنبال ‌می‌کند.

وی افزود: این پویش با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی برگزار می‌شود و به رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائران حسینی در پیاده‌روی اربعین می‌پردازد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: در پویش در مدارحبیب، شرکت کنندگان و دانشجویان در قالب موکب‌های سیار، به صورت گروهی یا انفرادی در مسیر پیاده روی فعالیت می‌کنند تا در حیطه‌ تخصص و توانمندی خود به زائران خدمت‌رسانی کنند.

توانا بیان کرد: پویش در مدار حبیب فعالیت خود را از ابتدای محرم آغاز کرده و ثبت نام کنندگان در آن از ۲۰ روز پیش از اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز می کنند.

۳۶۰ تیم دانشجویی فارس در پیاده‌روی اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

وی پیش بینی کرد با ساماندهی ناحیه بسیج دانشجویی فارس بیش از ۲ هزار نفر از این استان در پویش در مدارحبیب شرکت کنند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: ترویج فرهنگ خدمت رسانی در مدار حبیب با در اختیار داشتن کوله‌های خدمت انجام می شود و در طی سال‌های گذشته به لحاظ کمی و کیفی گسترش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha