۱۴ آموزشگاه فنی و حرفه ای در همدان گشایش یافت

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: همزمان با هفته ملی مهارت از ششم تا ۱۲ مردادماه، ۱۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در این استان گشایش یافت.

وهب مختاران روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارگاه هوش مصنوعی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران همدان، مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی، آموزشگاه های آزاد و کارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در این هفته گشاش یافت.

وی از برگزاری نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای مهارت آموختگان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه ها و اجرای آموزش های کوتاه مدت(گذر مهارت)، دعوت از مسئولان و شرکای اجتماعی برای بازدید از مراکز دولتی، آموزشگاه های آزاد و مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی از برنامه ها هفته ملی مهارت بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان اضافه کرد: هفته ملی مهارت فرصت مناسبی برای شناسایی جایگاه مهارت در جامعه، تعالی بخشیدن به جایگاه مهارت در نگاه خانواده ها، جوانان، مسئولان، شرکای اجتماعی و جریان های مرجع‌ ساز مهارت آموزی است.

مختاران افزود: فراهم آوری بستر مناسب برای توسعه آموزش های مهارتی در سطح جامعه نیز از فرصت های مهم هفته ملی مهارت است.

وی بیان کرد: در این هفته جشنی به منظور تکریم و تجلیل از نخبگان مهارتی، کارکنان، مربیان برتر و پیشکسوتان مهارتی برگزاری شد همچنین ضمن تبلیغات محیطی، میز خدمت با هدف پاسخگویی چهره به چهره به مراجعان در محل برگزاری نماز جمعه و مشاوره و هدایت شغلی نمازگزاران برپا شد.

مختاران، معرفی ظرفیت های مهارت آموزی بخش خصوصی، برگزاری مسابقات آزاد مهارت زندانیان و خانواده هایشان، برگزاری برنامه های تفریحی و ورزشی از جمله صعود به ارتفاعات الوند و همایش پیاده روی بانوان، تجلیل از خانواده های شهدا و بازنشستگان، نشست هم اندیشی با پرسنل و همکاران بخش خصوصی را از برنامه های برگزار شده در این هفته برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha