۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85565122
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مرکز آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) پروژه شاخص خیرین بخش سلامت ملایر است

همدان- ایرنا- رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: مرکز آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) پروژه شاخص خیرین بخش سلامت ملایر است که هم اکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر "عباس آذرهمایون" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز آنژیوگرافی یکی از مطالبات و نیازهای درمانی این شهرستان بود که خیرین در راستای پاسخگویی به نیاز درمانی ملایر نیست به تکمیل این پروژه مساعدت کردند.

وی احداث همراه‌ سرای بیمارستان امام حسین(ع) را از دیگر طرح‌های در دست اقدام با کمک خیرین ملایر عنوان و بیان کرد: این با بیش از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در سه طبقه و یازده واحد در دست اجراست که امیدواریم زودتر تکمیل و مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه تلاش ما جذب خیرین در مجمع و بهره‌مندی از کمک‌های آنها برای بیماران نیازمند است، افزود: با توجه به اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان انجام شده، اما جامعه به‌ویژه بخش درمان و سلامت هیچگاه از کمک خیرین و نیکوکاران بی‌نیاز نیست.

آذرهمایون شناسایی و ساماندهی خیرین در عرصه سلامت، هماهنگی در امور احداث و تامین و خرید تجهیزات مراکز درمانی و همیاری در امور مددکاری بیماران سخت درمان را از اهداف این مجمع برشمرد و گفت: مجمع خیرین سلامت همچنین در راستای نیازسنجی مراکز بهداشتی و درمانی و احداث مراکز جدید تلاش می‌کند.

وی همچنین خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوای جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و افزود: خبرنگاران باید صدای مظلومانی باشند که تاکنون صدایشان به جایی نرسیده و در این وظیفه خطیر بی‌تفاوت نباشند.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر سرعت، دقت و علم اندوزی را از ویژگی‌های خبرنگاران برشمرد و گفت: شما سفیران و نمایندگان مجمع خیرین سلامت هستید و در دعوت از خیرین به مجمع ما را یاری کنید.

دکتر آذرهمایون ادامه داد: طبق سنت هر سال جشنواره غذا ۱۶ شهریورماه با کمک بانوان خیر برگزار می‌شود و شامل ۶۰ غرفه غذا و دیگر غرفه‌های مرتبط است.

مرکز آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) پروژه شاخص خیرین بخش سلامت ملایر است

مجمع خیرین سلامت ملایر در کشور زبانزد است

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز خبرنگاران را در اطلاع‌رسانی به موقع اقدامات و خدمات پیشگام دانست و بیان کرد: مجمع خیرین سلامت ملایر در سطح استان و کشور حرف برای گفتن دارد و اقدامات آن همیشه زبانزد است و بدون کمک مجمع کار درمان نیمه‌تمام می‌ماند.

"کربم میرزایی" با بیان اینکه در اجرای برخی طرح‌ها، اگر مجمع خیرین پای کار نباشد، مجوز به ما نمی‌دهند،افزود: در حال حاضر سه پروژه خیّرساز در فوریت‌های پزشکی در دست اقدام داربم که یک طرح در میدان طالقانی و برای ۲ پروژه نیز تفاهم‌نامه داریم که توسط خیرین اجرا شود.

وی با بیان اینکه احداث همراه‌سرا در کنار بیمارستان امام حسین(ع) نقش مهمی در فراهم کردن رفاه حال همراهان بیماران بستری در این بیمارستان دارد، گفت: تاکنون ۴۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر همچنین یادآور شد: این همراه‌سرا با ارائه امکانات رفاهی مناسب همچون محل اقامت، پذیرایی و استراحت، به همراهان بیماران کمک می‌کند تا در طول دوره بستری بیمار خود، با آسایش و آرامش بیشتری در کنار او باشند.

میرزایی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های انجام شده در شهرستان و در بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و مراکز بهداشتی و فوریت‌های پزشکی بدون کمک مجمع خیرین قابل انجام نبوده است.

به گزارش ایرنا؛ مجمع خیرین سلامت ملایر سال ۱۳۹۱ تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha