۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85565323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخاب خیبر خرم آباد به عنوان بهترین باشگاه لیگ دسته یک فوتبال کشور

خرم آباد - ایرنا - روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد اعلام کرد: تیم فوتبال این باشگاه عنوان بهترین تیم لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد در مراسم برگزار شده امروز در سالن همایش های برج میلاد تهران، تیم خیبر عنوان بهترین باشگاه و رضا مهاجری سرمربی این تیم به عنوان بهترین سرمربی لیگ دسته اول کشور معرفی شد.

تیم خیبر خرم آباد یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شد و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر دوره بیست و چهارم صعود کرد و امروز جایزه بهترین باشگاه را نیز ایوب چراغی سرپرست تیم دریافت کرد.

بهترین نفرات فوتبال ایران در مراسم برترین‌های لیگ برتر ایران انتخاب و چهار جایزه انفرادی، یک جایزه تیمی، هدیه بهترین تیم، توپ طلا، کفش طلا، دستکش طلا و سوت طلا در این مراسم به برگزیدگان اهدا شد.

به گزارش ایرنا باشگاه فوتبال خیبر خرم آباد با تاسیس در سال ۱۳۶۳، ۲ سال بعد موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد.

جهش تیم لرستانی را می توان از اواسط دهه ۹۰ ثبت کرد، خیبری که سال ۹۴ به طور معجزه آسایی با غیرت و تعصب بازیکنان به لیگ دسته اول صعود کرد و در نهایت با ماندن در رده ۱۲ جدول، برای فصل بعد هم ماندگار شد.

اما فصل بعد با تفاضل گل ۱۸- به لیگ دسته ۲ سقوط کرد و پس از چند فصل غیبت در لیگ، بالاخره سال ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ لیگ آزادگان را تجربه کرد و این بار با تفاضل ۱۸ در رده چهارم جدول جای گرفت.

لیگ امسال برای لرستانی ها و خیبر خیلی متفاوت بود، رکودهای منحصر به فرد ثبت شد، نتایج و بازی های خیره کننده خیبر در اذهان مانده است و حالا که جشن صعود به لیگ برتر برپاست، خیبر یک حریف قدر برای بالانشین های فوتبال ایران به حساب می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha