۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۶:۳۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85565378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاد حوزه‌ودانشگاه: زبان هنر در زنده نگه‌داشتن نام شهدا موثر است

بجنورد-ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که تولید محتوا با زبان هنر رشادت‌های شهدا و حماسه دفاع مقدس را بهتر معرفی می کند گفت: ضرورت دارد در این زمینه بیش از گذشته فعالیت کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا آملی خراسانی یکشنبه شب در یادواره شهدای هنرمند خراسان شمالی اظهارکرد: شهدا رفتند و هنرمندانه آثار خود را به ما ارائه کردند و ما هستیم که از آثار هنری به جا مانده از شهدا و تداوم اهداف شهیدان حمایت و راه آنان را ادامه دهیم.

وی افزود: شور، شعور ولایت و تقوا در جبهه ها حاکم بود و جبهه ها بر اساس تقوای فردی اداره می شد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: یاد و خاطره شهدا را با تقوای فردی زنده کنید و راه این بزرگمردان تاریخ را باید ادامه داد.

وی با بیان اینکه هنر باید تعالی بخش باشد اضافه کرد: هنرمند آن است که آثار هنری خود را به مخاطبان برساند و زمینه تعالی و ترقی مخاطبانش را فراهم کند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: قلم هنرمندانه، عمل هنرمندانه و سخن هنرمندانه باید مدنظر فعالان این عرصه ها باشد تا بتواند تاثیر محتوایی در جامعه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، مراسم شهدای هنرمند خراسان شمالی یکشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و حضور پرشور خانواده های شهدا و عموم مردم در مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شد.

خراسان شمالی ۶۰ شهید عرصه هنر، فرهنگ، رسانه و قرآنی دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha