۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85565915
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات راکتی و خمپاره ای به ارتش اسرائیل در جنوب نوار غزه + فیلم

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین از حملات راکتی و خمپاره ای به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح امروز دوشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در اردوگاه «یبنا» در جنوب شهر رفح را هدف حملات راکتی قرار داده است.

این گردان ها همچنین از حملات خمپاره ای خود به محل های تجمع نظامیان و ادوات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف گذرگاه رفح خبر داد.

همچنین گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز دوشنبه اعلام کردند که تک تیراندازان این گردان ها در یک عملیات مشترک با سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در شرق شهر خان یونس یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند.

نیروهای شهید القاسم نیز اعلام کردند که تجمع نظامیان دشمن در شمال شرق منطقه «القراره» در شهر خان یونس را هدف حملات راکتی قرار دادند که باعث تلفات در بین آنها شد.

در سایه پاسخ مقاومت فلسطین به حملات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و تلفات و خسارت های سنگین وارد شده به این رژیم، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در جدیدترین آمار خود تلفات رژیم صهیونیستی در جریان جنگ علیه نوار غزه اذعان کرد: حداقل ۱۰ هزار نظامی طی ماه های طولانی جنگ غزه کشته یا زخمی شده اند.

این روزنامه همچنین اذعان کرد: هر ماه حدود هزار نظامی جدید به بخش توانبخشی در وزارت (جنگ) اضافه می شوند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بارها به سانسور شدید ارتش این رژیم در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند.

این رسانه‌ها پیش تر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha