۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85519625
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عملیات جدید مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری از عملیات جدید گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در یک‌ عملیات مشترک‌ با سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نظامیان صهیونیست ‌و تجهیزات جنگی آن‌ها در اردوگاه «یبنا» در شهر رفح در جنوب نوار غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

گردان‌های شهداالاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز اعلام کرد که مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم واقع در جنوب شهر غزه را هدف حملات راکتی و خمپاره ای قرار داده است.

همزمان گردان های شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در محله البرازیل در جنوب شرقی شهر رفح با گلوله «آر.پی.جی» هدف قرار داده است.

گروه های مقاومت فلسطین طی بیش از هشت ماه جنگ در نوار غزه، بسیاری از مواضع و ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و نظامیان این رژیم را به هلاکت رسانده اند. این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha