باید به رئیس‌جمهور برای اجرای گفتمان و برنامه‌هایش فرصت داد

ساری- ایرنا- رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در مازندران گفت: باید به رئیس‌جمهور جدید فرصت داد تا برنامه‌هایش را مطابق گفتمانی که دارد عملیاتی و اجرایی کند.

مهدی یونسی رستمی امروز -دوشنبه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبیعی است هر لیستی از سوی رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی شود، دیدگاه‌های مخالف و موافق داشته باشد. اما برای آغاز فعالیت دولت، مهم آن است که وزرای معرفی ‌شده به مجلس اندیشه‌ها و گفتمان دکتر پزشکیان را قبول داشته و به آن پایبند باشند.

وی لیست وزرای معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور را مطلوب و قابل دفاع ارزیابی کرد و افزود: به نظر می‌آید آقای دکتر پزشکیان با تجربه‌ سال‌ها فعالیت اجرایی و کار در مجلس، سعی کرده‌اند به تمام جریان‌های سیاسی فرصت خدمت در دولت چهاردهم داده شود تا این افراد بتوانند توانمندی‌های خود را به مردم ثابت کنند.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مازندران با تاکید بر این‌که وحدت در داخل کشور زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در داخل و موفقیت در سیاست خارجی خواهد شد، تصریح کرد: رییس‌جمهور بارها خود را فردی فراجناحی معرفی کرده و اعتقاد دارد برای توسعه ایران باید از تمام ظرفیت‌های انسانی در کشور استفاده کرد.

باید به رئیس‌جمهور برای اجرای گفتمان و برنامه‌هایش فرصت داد

یونسی با بیان این‌که دولت چهاردهم به نام دولت «وفاق ‌ملی» نام‌گذاری شده خاطرنشان کرد: دولت «وفاق ‌ملی» یعنی دولتی که بدون آن‌که جریان سیاسی یا قومیت آن افراد اولویت باشد از افراد توانمند، کارنامه‌دار، متخصص و متعهد به گفتمان دکتر پزشکیان در وزارتخانه‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر این‌که معرفی وزیر زن برای وزارتخانه مهم راه و شهرسازی نشان دهنده توجه ویژه‌ دکتر پزشکیان به بانوان ایرانی است، گفت: مطمئنا در دولت چهاردهم فضای کار برای بانوان ایرانی بیش از هر زمان دیگری فراهم خواهد شد.

یونسی افزود: آقای پزشکیان در مناظره‌ها بارها تاکید کردند، فضای خدمت را برای همه آماده خواهد کرد. اما افرادی که مسئولیت می‌پذیرند باید در مقابل مردم پاسخگوی عملکرد خود باشند. نخستین بار است که یک رئیس‌جمهور وزرای خود را موظف به پاسخگویی و ارائه گزارش عملکرد به مردم می‌کند.

یونسی اظهار کرد: دلسوزان واقعی مردم و یاران باوفای دکتر پزشکیان از دولت او سهم‌خواهی نمی‌کنند. برای قضاوت عملکرد دکتر پزشکیان و دولت چهاردهم خیلی زود است. لذا باید پس از فرصت کافی، عملکرد دولت را ارزیابی کرد.

باید به رئیس‌جمهور برای اجرای گفتمان و برنامه‌هایش فرصت داد
وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم

به گزارش ایرنا، از شنبه آینده (۲۷ مرداد) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مرداد) ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha