فرماندار تهران: فعالیت‌های مرتبط با خانواده شهدا تسهیل می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران گفت: بنیاد شهید تهران تلاش می‌کند تا هماهنگی‌های لازم برای سهولت فعالیت‌ها و کارهای ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شود که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی روز دوشنبه در نشست با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و برخی از جانبازان سرافراز، اظهار کرد: اکنون ۲۶ هزار خانواده شهید در تهران هستند که با حضور گرم و باصفای خانواده شهدا، جایگاه ارزشمند خانواده‌های شهدا زیباتر می‌شود و نقش خدمت و خدمتگزاری معنای باصفایی پیدا می‌کند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: همه کارکنان بنیاد شهید تلاش‌شان در این اداره مقدس این است تا خدمتگزار صاحبان اصلی انقلاب باشند.

وی تصریح کرد: دولت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان با وجود اینکه زمان کمی داشت اما صمیمیت و همدلی خوبی را در بین مردم و مسئولان ایجاد کرد، هرجا فاصله میان مردم و مسئولان کم شد برکت آن به نفع مردم و نظام در راستای توسعه‌یافتگی کشور شد.

فرماندار تهران: فعالیت‌های مرتبط با خانواده شهدا تسهیل می‌شود

کارکنان بنیاد شهید تهران، گمنامان خدمت هستند

فرماندار تهران گفت: بی‌ادعایی در خدمتگزاری به خانواده شهدا و ایثارگران از خصایص کارکنان بنیاد شهید است.

وی اضافه کرد: همکاران فعال در حوزه بنیاد شهید خود را وقف کار برای ایثارگران و خانواده شهدا کردند و ما مکلف هستیم که به شما احترام گذاشته و هرکاری که از دست ما برمی آید حتما به روی دیدگان انجام می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha