تغییرات تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به هیات مدیره نیز رسید

کرمانشاه - ایرنا - در ادامه تغییرات گسترده در کادر فنی تیم فوتبال دسته اولی بعثت کرمانشاه، این بار دامنه این تغییرات به کادر مدیریتی این باشگاه نیز رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از پیوستن ۲ نفر از مربیان سابق تیم پرسپولیس تهران به تیم دسته اولی بعثت کرمانشاه، افشین حسنی، مالک باشگاه بعثت طی حکمی دکتر رضا صادقپور و دکتر وحید خسروی را به عنوان اعضای جدید هیات‌ مدیره این باشگاه منصوب کرد.

دکتر صادقپور رییس پیشین‌ هیات مدیره باشگاه استقلال تهران بوده و دکتر وحید خسروی نیز هم اکنون مسوولیت مرکز ورزش قهرمانی و استعدادیابی اداره‌کل ورزش و جوانان استان را عهده‌دار است.

تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.

در همین راستا و طی هفته جاری داوود فنایی، مربی سابق تیم پرسپولیس تهران و دستیار یحیی گل محمدی به عنوان مربی دروازه بان ها و دکتر مظاهر رحیم پور مربی بدنساز اسبق پرسپولیس نیز به عنوان مربی بدنساز در این تیم برای حضور شایسته در رقابت های دسته اول جام آزادگان منصوب شدند.

تغییرات تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به هیات مدیره نیز رسید

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین فرشید استحقاری مربی باتجربه کرمانشاهی که سابقه مربی‌گری در تیم های نساجی مازندران، بادران تهران، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد را نیز به عنوان مدیر فنی تیم بعثت در لیگ دسته اول منصوب کرد.

وی نیز پیشتر سکان هدایت این تیم را نیز به رضا مرتضی زاده سرمربی سابق تیم کویر مقوای تهران که قهرمانی لیگ دسته سه و لیگ دسته دوم کشور و صعود به لیگ یک را با این تیم در کارنامه خود داشت سپرده است.

در رقابت های امسال لیگ دسته اول فوتبال آزادگان در فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ تیم های شهر راز شیراز ، نفت مسجد سلیمان، پالایش نفت بندرعباس، آریو اسلامشهر ، مس سونگون آذربایجان ، مس کرمان، مس شهربابک، نفت و گاز گچساران، شهرداری آستارا، پارس جنوبی جم، فجر شهید سپاسی شیراز، سایپا تهران، شهرداری نوشهر، بعثت کرمانشاه، داماش گیلان، نیروی زمینی تهران، صنعت نفت آبادان و پیکان تهران حضور دارند.

تیم بعثت کرمانشاه تنها نماینده غرب کشور در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان ایران به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha