۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85566524
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

آغاز محدودیت های‌ترافیکی در اهواز به منظور برگزاری مشایه الحسین

اهواز- ایرنا- ریس پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اهواز از آغاز اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی به منظور برگزاری مراسم پیاده‌روی "مشایه الحسین" در اهواز خبر داد.

سرهنگ سعید حسنوند سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای برگزاری مراسم پیاده‌روی مردمی مشایه الحسین در اهواز، محدودیت‌های ترافیکی از ساعات ۱۴ امروز اعمال می‌شود.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در منطقه غرب اهواز شامل میدان پلیس بلوار محمودوند بلوار ملاشیه از میدان انقلاب تا سه راهی نورد، عین ۲، منطقه سیاحی و محله‌های مجاور بلوار ملاشیه است.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: همچنین ورود خودروهای سنگین از مسیر پلیس راه اهواز اندیمشک مسیر شمال به جنوب و ورود خودروهای سبک از میدان پلیس مسیر شمال به جنوب میدان پلیس محدود شده است.

رییس پلیس راهور اهواز تصریح کرد: ورود خودرو از مسیرهای سه راهی نورد مسیر جنوب به شمال و میدان عین ۲ مسیر غرب به شرق، میدان انقلاب مسیر شمال به جنوب و فرعی‌های شرقی و غربی منتهی به بلوار ملاشیه از میدان انقلاب تا سه راهی نورد مسیر شمال به جنوب و برعکس ممنوع است.

وی گفت: در راستای روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان مسیرهای جایگزین درنظر گرفته شده که شامل کمربند شمال شرقی اهواز، خیابان صنایع سه راهی بعد از بیمارستان بقایی، جاده قدیم است.

سرهنگ حسنوند اضافه کرد: مسیرهای کمربندی غرب اهواز، بلوار گلستان، خیابان ۱۳ رشدو خیابان الهادی نیز جایگزین جاده‌های با محدودیت ترافیکی شده است.

رئیس پلیس راهور اهواز اظهار کرد: از رانندگان درخواست می‌شود نسبت به مدیریت تردد خود در مسیرهای با محدودیت ترافیکی با پلیس همکاری کنند تا مشکلی در نظم و ترافیک این شهرستان ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، از روز پنجشنبه هفته گذشته مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی و خدمات رسانی به زائران به طور رسمی آغاز شد.

گروه‌های مردمی و زائران در قالب جمعیتی به نام‌مشایه الحسین به صورت پیاده به سمت مرزهای چذابه و شلمچه استان برای زیارت عتبات عالیات عازم می‌شوند.

شهرستان اهواز مسیر تردد مشایه الحسین برای تردد به مرزهای استان است و طبق پیش بینی فرماندار اهواز امسال ۵۰۰ هزار زائر اتباع خارجی از این شهرستان عبور خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha