۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85566565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جایگاه سیار سوخت در پارکینگ اربعین شهر مهران راه‌اندازی شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: اولین جایگاه سیار سوخت در پارکینگ بزرگ اربعین راه‌اندازی شده است، گفت: تمامی تمهیدات لازم را برای تامین و توزیع سوخت در ایام اربعین در این استان را در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، پرویز ایدون روز سه شنبه در گفت وگویی خبری اظهار کرد: ذخیره‌سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای اربعین انجام شده است و تا کنون چهار جایگاه سیار در مرز مهران راه‌اندازی شده و طی چند روز آینده ۲ جایگاه سیار دیگر نصب و راه اندازی می‌شود.

وی،در افزود: این تعداد جایگاه سوخت برای اتوبوس‌های درون‌شهری در شهر مهران راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی منطقه ایلام از تعیین ۶ دستگاه خودرو سوخت رسان سیار بنزین در شهر مهران خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون ۲ دستگاه از آن‌ها به شهر مهران رسیدند و عملیات سوخت رسانی را آغاز کرده‌اند.

ایدون تاکید کرد:جایگاه های نصب شده با هدف کاهش ترافیک در محدوده داخل شهری مهران به منظور انتقال زائران اربعین حسینی(ع) است.

وی با بیان اینکه تعداد ۶۱ باب جایگاه سوخت با ظرفیت کامل در استان ایلام فعال است، بیان کرد: طی سال گذشته بیش از ۵۲۷ هزار و ۱۵۷ لیتر انواع فراورده‌های نفتی در استان توزیع شد که از این میزان ۲۸۲ هزار لیتر بنزین، ۲۰۳ هزار لیتر نفت- گاز، ۳۴ هزار و ۶۰۰ لیتر نفت سفید و مابقی نیز مربوط به گاز مایع بوده است.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای پنج ناحیه و ۲ انبار اسمی با ظرفیت ۱۴ میلیون ۵۰۰ هزار لیتر در شهر ایلام و انبار شهر دره شهر با ظرفیت اسمی ۱۲۰ میلیون لیتر است که به خط لوله سراسری متصل هستند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام و مرز مهران اصلی ترین کانون تردد زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین سال گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در مرز بین المللی مهران ثبت شد.

پیش بینی می شود در اربعین سال جاری بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha