۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85566938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۴۴ تن گندم قاچاق در ایجرود

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85566938
کشف ۴۴ تن گندم قاچاق در ایجرود

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف ۴۴ تن گندم قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ معصومی راد روز سه شنبه در تشریح این خبر، افزود: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا ماموران موفق شدند طی عملیاتی ۴۴ تن گندم قاچاق فاقد مجوز در شهرستان ایجرود را از چهار دستگاه خودروی سنگین کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: گندم های توقیفی به سیلوی مرکزی شهرستان تحویل شد.


کشف ۲۰ فقره سرقت در زنجان با اعتراف هفت سارق

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور (زاجرات) هفت سارق دستگیر و ۲۰ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: به منظور مبارزه با سرقت،دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا در آمد.

وی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح هفت سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

غنیمتی دستگیری هفت سارق و کشف ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، پنج فقره سرقت اماکن عمومی، یک فقره سرقت مغازه، ۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، پنج دستگاه موتور سیکلت مسروقه و یک دستگاه خودروی مسروقه پراید را از نتایج اجرای این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی هفت نفر متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha