۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85576125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موتورسیکلت‌های کراس قاچاق در زنجان توقیف شد

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85576125
موتورسیکلت‌های کراس قاچاق در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا -فرمانده انتظامی زنجان از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت کراس قاچاق در این شهرستان خبر داد.‏‎

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "داود مرسلی" روز پنجشنبه با بیان این مطلب، افزود: ماموران پلیس ‏حین گشت زنی به ۲ دستگاه موتورسیکلت کراس مشکوک شده و برای توقیف آنها اقدام کردند.
وی با بیان اینکه ارزش تقریبی موتورسیکلت های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان هشت میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از مهمترین برنامه های پلیس است.

اجرای طرح امنیت محله محور و کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری ۹ سارق و کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور (زاجرات) خبر داد.
سرهنگ هادی نوروزی گفت: طرح زاجرات(امنیت محله محور) با هدف مقابله با سارقان به منظور پیشگیری از سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها با تشکیل گروهی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های پنجگانه، ضمن انجام گشت زنی های هدفمند در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۹ سارق سابقه دار دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۳۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند .
سرهنگ نوروزی در ادامه از دستگیری پنج مالخر، دستگیری سه محکوم متواری و کنترل ۱۸ نفر از مجرمین را از دیگر نتایج اجرای این طرح عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مرجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک ، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha