۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 85567158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توصیف فرماندار تهران از خبرنگاری؛ کاری سخت اما سازنده و اثرگذار

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران گفت: خبرنگاری حرفه‌ای سخت، نیازمند دقت اما سازنده و تاثیرگذار در جامعه امروز است.

به گزارش ایرنا، احمد قیومی روز سه‌شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری ایرنا مرکز تهران بزرگ با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از عملکرد این رسانه در اطلاع رسانی دقیق، صحیح، سریع و نقادانه رویدادهای روز، خبرنگاری را شغلی سخت و دقیق اما سازنده دانست و گفت: خبرنگار مطالبه‌گر متخصص و حرفه‌ای است که با نقدهای منصفانه خود در هر حوزه‌ای مشکلات را رصد و پیگیری می‌کند.

فرماندار تهران رسانه را فارغ از هر شعاری، چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و در ادامه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در پایتخت در حوزه‌های مختلف اعم از برگزاری موفق چهار انتخابات در مدت زمان کوتاه و ساماندهی موضوعات مربوط به بازار تهران از تلاش‌های مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تسریع در امر اطلاع رسانی دقیق اقدامات در دولت سیزدهم قدردانی کرد.

قیومی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین راه‌های ارتباط مردم با مسوولان و طرح مسایل و مشکلات خبرنگاران هستند، افزود: خبرنگاران با توجه به دسترسی که به مسوولان دارند و در میان مردم هم حضوری موثر و سازنده دارند، می توانند دغدغه‌ها و مشکلات شهر را برای بر طرف شدن به اطلاع مسوولان برسانند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: حرفه خبرنگاری کاری سخت است ولی اهالی رسانه با عشق و علاقه در مسیر اطلاع رسانی درست و شفاف به مردم گام بر می‌دارند، لذا در حل مشکلات مردم بخاطر اینکه ارتباط دهنده بین جامعه و مدیران هستند، اثر گذارند.

وی همچنین با تبریک ۹۰ سالگی خبرگزاری جمهوری اسلامی، از ایرنا به عنوان رسانه مرجع و مادر که توانسته خط خبری مناسبی را برای مخاطبان ایجاد کند، یاد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha