۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85567811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه پروژه بهداشتی در تنگستان بوشهر افتتاح و اجرا می‌شود

بوشهر- ایرنا- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهرگفت: سه پروژه بهداشتی برای ارتقای خدمات رسانی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان همزمان با هفته دولت بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی می‌شود.

به گزارش ایرنا ، ماه زرافشون رفیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های بهداشتی یادشده در روستاهای "گورک" ، "بنه گز" و "بوالخیر" قرار دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت در منطقه گورک تنگستان، نیاز به یک مرکز خدمات جامع سلامت دیگر در کنار مرکز خدمات جامع سلامت روستای " پهلوان کشی" احساس می‌شد که ، مرکز خدمات جامع سلامت گورک در گورک سادات، به ارزش۱۰۰ میلیارد ریال و زیربنای ۳۳۰ مترمربع ساخت و تجهیز شده که هم‌زمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رفیعی یادآور شد: باتوجه به نقش وجود پانسیون پزشک در مراکز خدمات جامع سلامت در تسهیل جذب و ماندگاری پزشکان در مناطق روستایی مرکز خدمات جامع سلامت شهید یگانه بنه گز فاقد پانسیون پزشک بود که یک واحد پانسیون پزشک به مساحت ۶۰ مترمربع و هزینه ۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت در این مرکز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان تصریح کرد: در بخش ساحلی تنگستان و در مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر نیز اقدامات لازم برای ساخت ۲ واحد پانسیون پزشک به زیربنای ۱۰۰ مترمربع و با هزینه ۳۰ میلیارد ریال انجام‌شده است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha