۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85567863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قربانی: تیراندازی رشته‌ای خاص اما موفق است

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85567863
قربانی: تیراندازی رشته‌ای خاص اما موفق است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی رشته‌ای تجهیزات محور بوده و با مشکلات فراوان کار را آغاز کردیم.

به گزارش ایرنا، مرتضی قربانی امروز چهارشنبه در نشست خبری خود بعد از بازی های المپیک پاریس اظهار داشت: در ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. امیدوارم رسانه ها با حفظ ارزش‌های نظام همچون گذشته یار و یاور ورزش ایران باشند.

وی در مورد ارزیابی خود از نتایج بازی های المپیک ادامه داد: از روز اولی که آمدم تلاشم این بود تیم های ملی را ارتقا دهیم. اهداف پروازی حدود سه سال متوقف شده بود و در بخش های دیگر هم مشکلاتی داشتیم.

رییس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: برای آنکه کار روی چرخه بیفتد اعزام های متعددی را در برنامه داشتیم که هزینه سنگین مالی هم برای ما داشت. برای موفقیت ورزشکار و مربی باید همیشه در رقابت باشد و این رشته تجهیزات محور باید در اختیار باشد که با توجه به شرایط این کار چندان آسان نبود.

قربانی گفت: هدف ما این بود از ۴ سهمیه در پاریس بدرخشیم. بعد از ۵۰ سال موفق شدیم در ترتیب سهمیه بگیریم. در تفنگ و تپانچه فعالیت خوبی داشتیم و ۳ سهمیه گرفتیم. هر کدام قبل از المپیک چند کشور را برای حضور بهتر تجربه کردند. هانیه رستمیان سابقه حضور در المپیک را داشت و رکورد او مشخص است و در این دوره او و چهل امیرانی در یک قدمی مدال و افتخار متوقف شدند.

قربانی گفت: بدون شک نقاط ضعف و قوتی داریم که باید روی آن کار کنیم. رکورد های خوبی ثبت شد اما ببینید این رکوردها در بین چند نفر و با چه شرایطی به دست آمده است. نفرات ما جوان هستند و المپیک را باید تجربه کنند.

وی در واکنش به بدهی قبلی این فدراسیون با توجه هزینه بالای تیراندازی گفت: همه حساب ها مشخص است. ارگانهای مربوطه در جریان هستند. اعدادی که دریافت شده و خارج از حوزه ورزش تامین شده هم مشخص است. ۱۰ میلیارد فقط متعلق به بیمه بوده است، با پول قرضی کار را شروع کردیم. در زمان دادگر بدهی سنگینی باقی ماند. ما تجهیزات محور هستیم و برای ورزش قهرمانی باید سلاح شخصی و به روز داشته باشیم.وقتی آمدم ۲۰ خط ۸۰ خط از کار افتاده بود. در اهداف پروازی هم مشکلاتی در میدان های تیراندازی داشتیم اما الان بدهی نداریم. 

وی گفت: برای قوام تیم های ملی باید به نوجوانان و جوانان بپردازیم. سال گذشته ۸۰۰ ورزشکار ارزیابی شدند که از بین آنها به تیم ملی رسیده و با آنها تمرین می شود. باید آینده‌نگر بود و در دوره های آتی بهتر خواهیم شد.

ادامه دارد ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha