طالبی: تیم ملی تفنگ نیاز به استراحت دارد/ باید حمایت بیشتری شود تا به مدال برسیم

تهران_ایرنا_ سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: ورزش تیراندازی با بسیاری از رشته های دیگر متفاوت است و اگر مدال می خواهیم باید حمایت بیشتری را شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، مریم طالبی در نشست خبری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم برای برنامه ریزی المپیک ۲۰۲۸ زود است چراکه تیم ملی نیازمند استراحت بوده و باید به نفرات استراحت داد.

وی ادامه داد: باید به همه نفرات ۲ ماه استراحت داد. اگر بخواهیم برای المپیک بعدی به فکر مدال باشیم، نیازمند حمایت‌های ویژه هستیم.ما اسپانسر نداریم و از حمایت‌های خاص بی بهره هستیم. رشته‌های دیگر امکانات دارند اما ما از آن محروم هستیم و باید این شرایط درست شود. برای عملیاتی شدن هر برنامه نیازمند منابع مالی هستیم و باید نگاه ویژه ای به تیراندازی داشت.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: در المپیک قبلی مدال گرفتیم، نه آن افتخار شانسی نبود و نه الان کم‌کاری کردیم، تیراندازی فراز و نشیب زیادی دارد و باید این موارد را مد نظر داشت. اردوهای ما بسیار پر هزینه است و حمایت مالی ویژه هم نمی‌شویم که با تعداد اعزام‌های بیشتر بهتر خواهیم شد.

وی تصریح کرد: نکونام با ۱۰ مسابقه کمتر نسبت به رقبا شرایط خوبی داشت و اگر یک سهمیه دیگر توزیع می شد او مسافر پاریس بود.کسب سهمیه در آسیا بسیار سخت است و این را از نتایج المپیک می توان متوجه شد. سکوها و عناوین را ببینید. رقبای اصلی ما در آسیا هستند و کسب سهمیه هم بسیار سخت شده است. شرایط پشتیبانی باید درست شود و نیاز به روانشناس و پزشک داریم و با بهتر شدن این پشتیبانی ها، نتایج هم بهتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha