۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85568001
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۷۵ سمن در حوزه پیشگیری از مواد مخدر خراسان‌شمالی

بجنورد-ایرنا- دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ شمالی گفت: ۷۵ سمن در استان با حوزه های پیشگیری از طلاق، بیکاری و درمان با این شورا همکاری می کنند.

به گزارش ایرنا، ابوالحسن نجفی روز چهارشنبه در همایش تشکل ها و مشارکت های اجتماعی خراسان شمالی اظهارکرد: سمن ها باید به کمک دولت بیایند و نقش موثر خود را در توسعه اجتماعی و فرهنگی ایفا کنند.

وی افزود: یک میلیارد ریال سال گذشته به سمن ها کمک مالی شد و با ۱۶ سمن تفاهم نامه امضا شد و ادارات استان محصولات مورد نیاز خود را از این سمن های خرید کردند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ شمالی اضافه کرد: اعتبارات خوبی سال گذشته به حوزه مواد مخدر استان تخصیص داده شد و کمک شایانی به این بخش کرد و هیچ بدهی به مراکز ترک اعتیاد ندارد.

تشکل ها حلقه واصله دستگاه های اجرایی و مردم هستند

استاندار خراسان شمالی گفت: تشکل ها حلقه واصله دستگاه های اجرایی و مردم هستند و باید از ظرفیت آنان در حوزه های مختلف نهایت استفاده شود.

محمدرضا حسین نژاد اظهارکرد: تشکل ها یکی از ارگان پیشرفت جامعه هستند و در دولت سیزدهم رشد خوبی داشتند و باید همچنان تداوم داشته باشد.

وی افزود: رهبری، مردم، ایمان و اعتقادات دینی ارگان اصلی مهم نظام و انقلاب هستند و تشکل ها مجموعه مردمی را تشکیل می دهند و در ادامه نظام مهم می باشند، بهاء دادن به تشکل ها باید بهاء دادن اعتقادی باشد.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: تشکل ها توقع کمک مادی را از دولت ندارند و حضور و ارتباط آنان اهداف را با قوت پیش می برد، این نشست ها باید تداوم داشته باشد همفکری صورت گیرد تا کارهای خوبی به سرانجام برسد.

۱۱۲ تشکل مردم نهاد در استان با دریافت مجوز از نهادهای مختلف فعال است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha