توقیف خودرو حامل مواد مخدر در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از توقیف خودرو حامل بیش از ۹۴ کیلوگرم مخدر تریاک در یکی از محورهای مواصلاتی اسلامشهر و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"محمدرضا علیزاده" روز چهارشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، مشخص شد یک قاچاقچی موادمخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری و در اتباط موثر با اعضای یک باند قاچاق موادمخدر، در امر حمل مواد مخدر فعالیت داشته که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس و شناسائی مخفیگاه قاچاقچی و تعقیب و مراقبت وی، روز گذشته اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حمل مقداری موادمخدر از سوی این متهم و انتقال آن به شهرستان اسلامشهر بدست آمد پلیس مبارزه با موادمخدر مسیرهای تردد قاچاقچی را تحت کنترل و رصد قرار دادند.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: قاچاقچی موادمخدر حین انتقال موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اسلامشهر در عملیاتی دستگیر و خودروی متهم نیز توقیف و در بازرسی از خودروی توقیفی ۹۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

جمع آوری معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در اسلامشهر
سرهنگ"محمدرضا علیزاده" فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در این خصوص اظهار داشت: در جریان اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح اسلامشهر اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در روز گذشته تعداد ۹۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان اسلامشهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

۱۱۲ معتاد متجاهر در شهرستان بهارستان تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند
سرهنگ"عسکری نیا" در تشریح این خبر گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح در تعداد ۱۱۲ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

توقیف ۱۱۰ وسائط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در اسلامشهر


سرهنگ"محمدرضا علیزاده" فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان داشت: با اجرای طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دستکاری شده در سطح شهرستان اسلامشهر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۱۰دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

توقیف موتور سیکلت قاچاق ۱۰ میلیاردی در شهرستان قدس
سرهنگ"سید نظام موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم حین گشت زنی در یکی از محلات شهرستان قدس، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که در تردد در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود را توقیف و پس از هماهنگی قضائی به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد موتورسیکلت توقیفی غیرمجاز و فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با بیان اینکه ارزش مالی موتورسیکلت توقیفی از نظر کارشناسان، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: طبق قانون تردد موتورسیکلت های سنگین فاقد مجوز در سطح شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده عوامل انتظامی و راهور اعمال قانون خواهند کرد.

دستگیری کلاهبردار ۱.۵ میلیاردی توسط پلیس فتای شهرستان قدس
سرهنگ"سید نظام موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت در خصوص کلاهبرداری یک و نیم میلیارد ریالی از وی توسط فرد یا افرادی ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با بررسی دقیق موضوع و اقدام فنی موفق شدند در کمترین زمان ممکن کلاهبردار اینترنتی را شناسائی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دهند.

سرهنگ موسوی افزود: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد که پس از رد مال سرقتی، جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انبار لوازم خانگی قاچاق در رباط کریم لو رفت
سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار به دست آمده مبنی بر نگهداری لوازم خانگی در یک انباری در شهرک صنعتی در"رباط کریم"، ماموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه و رصد ماموران پلیس امنیت اقتصادی محل نگهداری لوازم خانگی قاچاق در یکی از شهرک های صنعتی رباط کریم مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن، ۷۲۵ کارتن انواع لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

توقیف خودرو سنگین حامل ۳۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رباط کریم
سرهنگ"داریوش صادقی فرد" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی مشترک با سپاه شهرستان رباط کریم حین کنترل محورهای موصلاتی به یک دستگاه خودروی تریلر نفت کش مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی سنگین توقیفی، ۳۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک کشف شد و با هماهنگی مقام قضائی خودرو به همراه فرآورده نفتی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
به گفته سرهنگ صادقی فرد،کارشناسان ازرش گازوئیل قاچاق کشف شده را۲۰ میلیارد ریال برآورد برآورد کردند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بلوار تعاون شهریار
سرهنگ"پیمان فتاحی" فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در این باره بیان داشت: یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس شهرستان شهریار اجرای طرح های امنیت اجتماعی می باشد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا پلیس در پاسخ به مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با مزاحمان، جمع آوری و برخورد با صنوف غیرمجاز با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت ها اقدام به اجرای طرح پاکسازی در بلوار تعاون شهریار کرد.

سرهنگ فتاحی افزود: در جریان اجرای طرح در بلوار تعاون شهریار ۵ نفر دستگیر، ۱۲ عدد قلیان، ۶۱ عدد صندلی، یک عدد موتور برق، ۵۰ متر کابل برق و ۱۰ عدد لامپ جمع آوری و با تنظیم صورتجلسه تحول عوامل سد معبر شهرداری شد و به خودروهای تردد کننده در قالب دور دور در بلوار تعاون تذکر داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha