۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85551716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی سایت های فروش آن لاین در بهارستان

بهارستان - ایرنا - رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری ۲ کلاهبردار اینترنتی در شهرستان بهارستان خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ شاهین حسنوند روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یک شهروند شهریاری به این پلیس و اعلام اینکه به منظور خرید لوازم خانگی از سایت دیوار، شخصی با ترفندهای متقلبانه با روش پرداخت وجه، مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا غرب استان تهران با اشراف اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی دو نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و طی عملیاتی متهمان را در بهارستان دستگیر کردند که در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس، متهمان به جرم خود معترف شدند.

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی 

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در راستای ارتقای تعاملات به اتفاق هیئت همراه با حضور در دفتر کار حسن قشقاوی نماینده مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفتگو کردند.

جمع آوری ۴۵معتاد متجاهر در در رباط کریم

سرهنگ تیمورکلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در این خصوص اظهار داشت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، آنها را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی رباط کریم تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها ، تعداد ۴۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان رباط کریم جمع آوری و بهبود وضعیت به کمپ ها انتقال داده شدند.

کشف بیش از ۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اعلام این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی آرد خارج از شبکه توزیع در رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات و شناسائی محل، مشخص شد افراد سودجو با یک دستگاه نیسان، آرد خارج از شبکه را به انباری در رباط کریم منتقل می کنند که ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، خودرو را توقیف و در بازرسی از آن، تعداد ۱۱۸کیسه۵۰ کیلویی آرد خارج از شبکه توزیع به وزن ۵تن و۹۰۰کیلو گرم فاقد هرگونه اسناد و بارنامه را کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، کارشناسان ارزش ریالی آرد کشف شده خارج از شبکه را یک میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا خودرو به پارکینگ منتقل و متهم به همراه کالای مکشوفه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۱ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه رزکان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و بدست آوردن نقاط دقیق وقوع سرقت ها و گشت زنی هدفمند در شهریار، یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی متهم را در شهریار دستگیر کرده و به پایگاه آگاهی شهرستان شهریار انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های پلیس به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری عاملان ضرب و جرح و قدرت نمایی در بلوار تعاون شهریار

سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: ۲۹ دیماه سال ۱۴۰۲ در اثر وقوع یک فقره درگیری و نزاع بین چند نفر از اراذل و اوباش در بلوار تعاون شهرستان شهریار، ۲نفر با ضربات چاقو از نواحی مختلف توسط ۲ اوباش مصدوم و ضاربان پس از آن از محل متواری شدند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: علیرغم آنکه ۲ اوباش متواری سعی در مخفی شدن داشته و به صورت مرتب محل های خود را تغییر می دادند با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران و انجام اقدامات فنی و بررسی دقیق و کسب اطلاعات جدید، ۲ ضارب فراری توسط پلیس شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در ۲ عملیات جداگانه در شهرستان شهریار و صباشهر دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: عاملان درگیری دارای چند فقره سابقه کیفری از قبیل تیراندازی با سلاح، سرقت مسلحانه و ضرب و جرح داشته و علت درگیری را اختلافات شخصی اعلام کردند.

جمع آوری۸۳ معتاد متجاهر در شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر گفت: پیرو مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با معتادان متجاهر و جمع آوری آنان، با هماهنگی قضائی و عملیاتی شدن طرح آرامش در شهر، تعداد ۸۳ نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتریها جمع آوری و جهت درمان به مرکز بازپروری معتادان و کمپ اخوان شهرستان ملارد منتقل شدند.

اجرای طرح امنیت محله محور در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۴۳نفر متهم و کشف تعداد ۱۰۷تیغه انواع سلاح سرد،در مناطق چهاردانگه، واوان،احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها شدند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر در ادامه از دستگیری ۱۲نفر خرده فروش موادمخدر و ۲۴ نفر سارق در اجرای این طرح خبر داد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده، جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت درمحلات و بوستان ها برای شهروندان، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

اجرای طرح امنیت محله محور در قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته طرح امنیت محله محور با حضور کارکنان انتظامی شهرستان قدس در نقاط حساس ، حاشیه ای و تفرج گاه های شهرستان عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح که با هدف پاکسازی نقاط آلوده، حاشیه ای و تفرج گاه های شهرستان عملیاتی شد، جمعا ۵کیلو۴۷۰ گرم انواع مواد مخدر کشف، تعداد ۴ نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری و ۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و تعداد ۳۰ نفر معتاد مجاهر نیز جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۱۷ میلیارد ریالی در شهریار

سرهنگ داریوش صادقی فرد رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری از منابع خبری مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی در انباری در شهریار اقدام به دپو و نگهداری موتورسیکلت های قاچاق می نمایند، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز غرب استان تهران ضمن شناسایی محل مورد نظر و اخذ دستور قضائی، به محل اعزام و پس از بازدید از انبار، ضمن دستگیری یک نفر در این رابط، تعداد ۲ دستگاه موتور سیکلت قاچاق، فاقد هرگونه اسناد و مدارک کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به ارزش ۱۷ میلیارد ریالی اقلام مکشوفه، اظهار داشت: متهم به همراه موتور سیکلت های مکشوفه به پلیس امنیت اقتصادی استان دلالت داده تا با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان اموال تملیکی تحویل گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha