۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85568073
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انعقاد ۶۰ هزار میلیارد ریال قرارداد در شرکت هپکو اراک

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت هپکو اراک گفت: این شرکت ۶۰ هزار میلیارد ریال قرارداد قطعی دارد که این میزان، ۲ تا سه برابر، سال گذشته است.

به گزارش ایرنا، «علیرضا کاظمی» روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران، افزود: شرکت هپکو بعد از چند سال رکود، مجدد به رونق بازگشته و هم‌اکنون ۲۰ نوع محصول مختلف در بخش‌های معدنی، کشاورزی و صنعتی تولید و به مشتریان تحویل می‌دهد.

وی بیان کرد: خطوط تولید این شرکت در حال حاضر ظرفیت پذیرش سفارش جدید را ندارند و مدیران به دنبال ایجاد فضای جدید هستند.

مدیرعامل شرکت هپکو اراک ادامه داد: ساخت سالن مونتاژ از دیگر افتخارات جدید شرکت است که کارگران در این واحد مشغول به تولید هستند.

کاظمی عنوان کرد: ۴۰۰ نیروی انسانی جدید با تخصص‌های مهارتی مختلف در سه سال اخیر در شرکت هپکو جذب شده و جمعی از جوانان جویای کار مشغول به کار شده‌اند.

وی، نقش خبرنگاران را در رونق این شرکت پررنگ عنوان کرد و گفت: این قشر نقش موثری در حل مشکلات هپکو و رسیدن به رونق مجدد فعلی داشتند.

شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

هپکو ۲۵ نوع ماشین آلات راه‌سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان و سوئد تولید می‌شود.

شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha