شرایط برگزاری بازی‌ در استادیوم وحدت آستارا فراهم می‌شود

آستارا - ایرنا - رییس هیات فوتبال آستارا با بیان اینکه تا آغاز مسابقات نواقص استادیوم وحدت برای میزبانی برطرف خواهد شد، گفت: انتظار از مدیران تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آستارا این است اقدامات قانونی حضور خود در لیگ یک را سریعتر انجام دهند و تیم را آماده بازی‌ها کنند.

به گزارش ایرنا، فردین عباس‌زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موفقیت تیم شهرداری آستارا در لیگ یک و سایر تیم‌ها در لیگ‌های دیگر دغدغه هیات فوتبال آستارا است و هیات در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

رییس هیات فوتبال بندر آستارا با بیان‌ اینکه اعتقاد و باور هیات این است بازی‌های شهرداری در استادیوم وحدت برگزار و هیات به این افتخار می‌کند که از تیم‌های فوتبال در این شهرستان میزبانی می‌کند، افزود: بر این اساس زیرساخت‌های لازم را اداره کل ورزش و جوانان گیلان ایجاد کرده و در این راستا نورافکن و سکوی تماشاگران استادیوم وحدت راه اندازی شده و همچنین سکوی دوم جایگاه تماشاگران نیز اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها در استادیوم وحدت ایرادات و نواقصی را مطرح کرد و برگزاری مسابقات تیم فوتبال شهرداری و میزبانی این تیم در آستارا را منوط به برطرف کردن آنها دانست، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان، اداره شهرستان و هیات فوتبال تا آغاز بازی‌ها؛ شرایط را برای میزبانی فراهم خواهد کرد تا تماشاگران پرشور آستارایی بار دیگر از نزدیک شاهد بازی‌ها تیم‌شان باشند.

عباس‌زاده به دیدار نماینده مردم آستارا در خانه ملت، مدیر کل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال گیلان با رییس فدراسیون فوتبال، هیات رییسه فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ اشاره کرد و گفت: سازمان لیگ به برگزاری بازی‌ها در چمن طبیعی تاکید داشتند که در این نشست، موافقت کردند که تیم شهرداری آستارا امسال در چمن مصنوعی میزبان حریفان خود باشد تا سال آینده چمن طبیعی در ورزشگاه وحدت نصب شود.

رییس هیات فوتبال بندر آستارا با تاکید بر اینکه قطعا اداره کل ورزش و جوانان گیلان، اداره ورزش شهرستان و هیات فوتبال شهرستان تا زمان آغاز لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شرایط میزبانی و برگزاری مسابقات را فراهم کرد، ادامه داد: انتظار از مدیران تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آستارا این است اقدامات قانونی حضور خود در لیگ را سریع‌تر انجام دهند و تیم را مهیای بازی‌های لیگ کنند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته پایانی فصل گذشته لیگ دسته اول موفق شد سهمیه خود را در این لیگ حفظ کند.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله حدود ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha